  • 1. Data: 2003-07-17 09:24:42
    Temat: Ulga remontowa i jaka umowa.
    Od: "AJA" <n...@g...pl>

    Witam szanownych grupowiczów.

    Szukałem na necie informacji o podatku dochodowym od osób fizycznych.
    Konkretnie interesowało mnie czy spisując z teściową umowę użyczenia
    mieszkania (w celu wykorzystania ulgi remontowej) którakolwiek ze stron
    będzie zobowiązana do zapłacenia jakiegokolwiek podatku. Niestety nie
    poradziłem sobie z tym. Wobec czego proszę o odpowiedź na pytania:

    - skoro nie jestem właścicielem mieszkania. To jakie mam możliwości
    skorzystania z ulgi remontowej,

    - czy w tym celu najlepiej będzie spisać umowę użyczenia,

    - czy którakolwiek ze stron będzie zobowiązana do zapłacenia
    jakiegokolwiek podatku ?

    Pozdrawiam

    AJA

  • 2. Data: 2003-07-17 12:58:26
    Temat: Re: Ulga remontowa i jaka umowa.
    Od: "J.R." <jromanowska[usun]@schr.gov.pl>

    Użytkownik "AJA" <n...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    możliwości
    > skorzystania z ulgi remontowej,
    >
    > - czy w tym celu najlepiej będzie spisać umowę użyczenia,

    No własnie umowa użyczenia załatwi problem, a jeżeli jeszcze będzie tam
    napisane, że musicie remonty i bieżące naprawy dokonywac na własny koszt to
    US nie może sie przyczepić.

    > - czy którakolwiek ze stron będzie zobowiązana do zapłacenia
    > jakiegokolwiek podatku ?
    Z tego co wiem to nikt nic nie płaci, bo użyczenie jest bezpłatne (
    podkreślić to w umowie)