  • 1. Data: 2003-07-17 08:38:28
    Temat: Telekomunikacja - nie ma winnego
    Od: *SPAMBOX*n...@s...slupsk.pl

    Witajcie !

    Mam telefon poltora roku. Pare dni temu zadzwonila Pani z BOK i
    stwierdzila, ze od momentu zainstalowania telefonu, do rachunkow nie byl
    doliczany abonament telefoniczny w kwocie 35 zl. I rzeczywiscie okazalo
    sie, ze przez te poltora roku na rachunkach nie bylo pozycji abonament. Na
    dzien dzisiejszy "zaleglosci" z tytulu abonamentu wynosza 700 zl. Podczas
    rozmowy juz w siedzibie firmy pan stwierdzil, ze to, ani moja wina, ani
    ich tylko systemu ;) I zebysmy czasem nie sadzili sie z nimi, bo i tak nie
    wygramy ;) Za taki glupi tekst to juz chyba go powinni zwolnic. Ale nie to
    jest istotne. Co teraz zrobic ? Mam pracowac caly miesiac, zeby splacic te
    zalegle abonamenty ? Dodam tylko, ze rachunki zawsze placone byly w
    terminie. Nie dostalismy takze, zadnego wezwania do zaplaty z tytulu
    abonamentu. Obudzili sie po prawie 2 latach !? Co radzicie zrobic ? Po ilu
    takie faktury sie przedawniaja ?

    Pozdrawiam !

  • 2. Data: 2003-07-17 12:30:44
    Temat: Re: Telekomunikacja - nie ma winnego
    Od: "Marek Radwański" <l...@N...gazeta.pl>

    *SPAMBOX*n...@s...slupsk.pl napisał(a):

    > Mam pracowac caly miesiac, zeby splacic te
    > zalegle abonamenty ?

    to bez znaczenia, albowiem abonamenty TP SA należą się, niestety,

    Dodam tylko, ze rachunki zawsze placone byly w
    > terminie.

    też bez znaczenia dla sprawy,

    Po ilu
    > takie faktury sie przedawniaja ?

    po 3 latach od daty wymagalności każdej z osobna, tak więc operator ma
    jeszcze dużo czasu na złożenie pozwu do sądu niestety,

    pzdr

    marek radwański

  • 3. Data: 2003-07-17 12:56:43
    Od: Dan <d...@p...pl>

    > Po ilu

    > po 3 latach od daty wymagalności każdej z osobna, tak więc operator ma
    > jeszcze dużo czasu na złożenie pozwu do sądu niestety,

    OK - ale fvat za abonament jeszcze nie zostala wystawiona (przez 1,5
    roku). A nie ma przypadkiem terminu w jakim nalezy wystawic fvat po
    wykonaniu uslugi?

    Pozdrawiam
    Dan