  • 41. Data: 2013-06-14 22:53:10
    Temat: Re: Reforma sadownictwa
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 14 Jun 2013, Bogdan Idzikowski wrote:

    > Użytkownik "z" <...@...pl> napisał

    > A jakie to podatki w tym roku Wincenty podnosi? Już się pogubiłem.
    > Możesz wyjaśnić?

    Ja spróbuję, nie pytany :>
    Z analizy zacytowanego tekstu przedpiścy nie wynika, że podatki
    musiały być podniesione w tym roku - w tym roku tylko powiększa
    się... wróć, rząd powiększa dziurę, podnoszenie podatków mogło być
    wcześniej, do literalnej treści taka wersja pasuje.
    I to nie jest zabawne :(

    pzdr, Gotfry

  • 42. Data: 2013-06-14 23:09:04
    Od: z <...@...pl>

    > ps. zwróć się do Rokity. Może ci pomoże, lub jakiejś rady udzieli.

    Nie ma sprawy. Robię co mogę. Niech tylko partacze przy korycie mi nie
    przeszkadzają, przestaną trwonić 6 mies. mojej pracy i nie dyskryminują
    na każdym kroku uczciwej pracującej rodziny.
    Nie chcę wiele. Chociaż iskierkę nadziei na obywatelski liberalizm.

    Wiem... Zaraz będzie straszenie moherami. ;-)

    PS. Przykład z wczoraj.
    Do obliczenia dochodu przy ubieganiu się o dodatek mieszkaniowy wliczana
    jest dochodowość z gospodarstwa rolnego (pomijam już realność tego
    dochodu) + uwaga: wielkość dotacji unijnych które się dostaje przecież
    do każdego ha.
    Ja do tej pory myślałem że w ministerstwach to jakieś liczydła mają...

    Nie to żeby mi się taka kolejna forma dystrybucji podobała bo wiem że
    wszyscy na tym tracimy. Ale do jasnej cho... jak już w to brniemy to
    chociaż zgodnie z logiką, matematyką...

  • 43. Data: 2013-06-15 08:57:20
    Od: "Bogdan Idzikowski" <b...@n...pl>

> [...]
    > się... wróć, rząd powiększa dziurę, podnoszenie podatków mogło być
    > wcześniej, do literalnej treści taka wersja pasuje.

    Dalej nic nie wiem. Jakie podatki były podniesione w ubiegłym roku? A jakie
    w 2011 r.?
    Dziurę powiększa każdy rząd. Jeśli pisze się o czymś, trzeba wiedzieć o
    czym. O dziurze przedpiśca nie pisał. Przedpiśca napisał w stylu" Panie! Źle
    się dzieje w polityce!" Tak to drzewiej zagajali rozmowę spotykający się
    znajomi.

    dalej ubawiony

    --
    Dyskusja z wierzącym jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze
    grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie

  • 44. Data: 2013-06-15 11:02:48
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 15 Jun 2013, Bogdan Idzikowski wrote:

> [...]
    [...]
    > Dalej nic nie wiem. Jakie podatki były podniesione w ubiegłym roku?

    Kto pisał o ubiegłym roku?

    > A jakie w 2011 r.?

    Nie udawaj - ten który stanowi najwyższy udział w budżecie.
    VAT.
    O skromne 4,5%

    > Dziurę powiększa każdy rząd.

    Owszem, ale nie wszystkie poprzez podnoszenie podatków.
    Paru rządom udało się uzyskać podniesienie wpływów, poprzez obniżenie
    podatków właśnie. Chyba SLD i CIT wypada przypomnieć.

    > Jeśli pisze się o czymś, trzeba wiedzieć o czym.

    Jasne :P

    > O dziurze przedpiśca nie pisał.

    "podnoszenie podatków powiększa dziurę" to sobie z powietrza wpisałeś
    do cytatu? To przepraszam, nie wiedziałem że manipulujesz cytatami.

    > Przedpiśca napisał w stylu" Panie! Źle się
    > dzieje w polityce!" Tak to drzewiej zagajali rozmowę spotykający się znajomi.
    >
    > dalej ubawiony

    Coż, taki ubaw się urwie.

    pzdr, Gotfryd

  • 45. Data: 2013-07-08 12:59:34
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 26 May 2013 08:46:39 +0200, Danusia napisał(a):

    > Dlatego reforma sądownictwa jest konieczna i to
    > gruntowna.

    :-)))))))) //śmiech wisielczy
    --
    "Czarnecki Marek, Onyszkiewicz, Piskorski, Staniszewska,
    Wielowieyski, Buzek, Chmielewski, Gacek, Jałowiecki, Lewandowski, Olbrycht,