  • 1. Data: 2013-05-23 01:10:47
    Temat: Kamienice pożądane
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    Sprawa dla ABW - dr Zbigniew Kękuś demaskuje "reprywatyzację" Tuska
    https://www.youtube.com/watch?v=hRLVHCNpsQo

    --
    animka

  • 2. Data: 2013-05-23 07:02:25
    Temat: Re: Kamienice pożądane
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-05-23 01:10, animka pisze:
    > ... dr Zbigniew Kękuś demaskuje...

    A ja zdemaskowałem Twoje włosy. Naturalny blond :D
    --
    Krzysiek
    www.zmieleni.pl

  • 3. Data: 2013-05-23 09:11:20
    Od: "Nostradamus" <C...@w...pl>

    Użytkownik "Krzysztof 45" napisał w wiadomości grup

    >A ja zdemaskowałem Twoje włosy. Naturalny blond :D

    U ciebie widzę pejsy.

  • 4. Data: 2013-05-23 18:46:59
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-05-23 09:11, Nostradamus pisze:
    > U ciebie widzę pejsy.
    Zmień okulistę.
    Ja nie o tym bdb filmie matołku.
    --
    Krzysiek
    www.zmieleni.pl

  • 5. Data: 2013-05-24 07:55:41
    Od: "Nostradamus" <C...@w...pl>

    Użytkownik "Krzysztof 45" napisał w wiadomości grup

    >Ja nie o tym bdb filmie matołku.

    Matołek to cię zrobił. I też miał pejsy.

  • 6. Data: 2013-05-24 08:40:35
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 23.05.2013 18:46, Krzysztof 45 pisze:
    > Zmień okulistę.
    > Ja nie o tym bdb filmie matołku.

    Po co karmisz luftbranzlunga? Toż to taki wariant niesławnego Konika
    Bujanego skrzyżowanego z Bokunem.

  • 7. Data: 2013-05-24 18:26:11
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-05-24 07:55, Nostradamus pisze:
    > Matołek to cię zrobił. I też miał pejsy.
    Synku dwóch gejów. Nie widzisz że animka odwaliła replay'a?
    Jeżeli jesteś idiotą, staraj się nie być głupi.
    EOT
    --
    Krzysiek
    www.zmieleni.pl