    From: "Leszek" <l...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Re: potrąciłam pieszego
    Date: Mon, 3 Mar 2003 11:41:32 +0100

    Użytkownik "KrzysiekPP" <j...@n...ceti.pl> napisał w wiadomości
    news:MPG.18cd4bd8b595ec189896d9@news.tpi.pl...
    >Prawie natychmiast sie podniosl i uciekl. Pewnie byl w takim szoku, ze nie
    pamietal nic ;)

    Momo wszystko ja wezwałbym na miejsce policję.Nikt nie mógłby zarzucić mi
    uciecki z miejsca lub nietrzeźwośći.Lepiej dmuchać na zimne.
    Kuzyn mojego kolegi( notabene policjanta) za takie coś jak Ty opisałeś
    stracił na rok prawo jazdy mimo pomocy ze strony kolegi. Też nikomu nic się
    nie stało, pieszy poszedł w długa a kierowca po trzech dniach dostał
    wezwanie na komendę bo znalazł się pieszy i świadkowie którzy stwierdzili że
    oddalił się z miejsca.
    Potrakowali go zgodnie z zasadą że "nieobecni nie mają racji".Być może
    chodził o odszkodowanie.
    Jeszcze bardziej ostroznym trzeba być jeśli pieszy jest nieletni.Najpierw
    zwieje a potem wraz z rodzicami wali na komendę.

    Leszek

    GG 1631219
    "Zdrowy rozsądek zostaw w szatni przed wejściem na salę sądową"