    From: "boukun" <b...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Re: Zażalenie na sędziego ???
    Date: Thu, 21 Nov 2013 18:32:58 +0100

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> napisał w wiadomości
    news:Pine.WNT.4.64.1311211729240.1008@quad...

    > Ten zarzut IMHO leży i kwiczy.
    > Powód jest prosty - płacenie składek i otrzymanie emerytury to
    > są dwie ROZDZIELNE operacje. Celowo ujęte w niepowiązanych aktach
    > prawnych.

    Tu chodzi mi o coś innego. O to, że stosuje się wymóg przedłożenia druków Rp7
    także do lat, kiedy tej regulacji o kapitale początkowym nie było, a co za tym
    idzie, tychże druków nie wystawiano... A jak nie, to po kieszeni, stosując
    pensję minimalną, wcześniej jeszcze było stawkę zerową, chociaż nie jeden ma
    potwierdzone zarobki na świadectwie pracy albo/lub w książeczce zdrowia, vide
    autor wątku... I Trybunał Konstytucyjny uznał w wyroku z dnia 11 grudnia 2006 r.
    Sygn. akt SK 15/06 regulację tę za zgodną z Konstytucją, wydając tym samym
    celowo z góry orzeczenie, które jest stosowane obligatoryjnie...
    http://www.zus-okrada-ludzi.za.pl/sk_15_06.doc

    I o to właśnie mi chodziło...

    boukun