  • Data: 2013-11-22 13:29:36
    Temat: Re: Zażalenie na sędziego ???
    Od: "boukun" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Zbyszek9" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:l6n6i2$jsq$1@mx1.internetia.pl...

    > No właśnie - to mi też m.in. zakwestionowali :
    >
    > W mojej książeczce na stronie 92 i 93 jest ten sam stempel zakładu i w rubryce
    > " Nazwa i adres zakładu pracy " i w rubryce " Stempel data i podpis osoby
    > odpowiedzialnej za wpis "
    > Nie ma tzw.pieczątki imiennej , chociaż na widniejącej pieczątce jest nazwa
    > zakładu pracy , nazwisko właściciela i adres .

    Jeśli nie minęło 7 dni od orzeczenia wyroku, pisz pismo do sądu o wydanie wyroku
    wraz z uzasadnieniem i po otrzymaniu jego składaj apelację i odwołaj tę swoją
    ugodę i napisz tak jak było, jak to odczuwasz. Tylko drobna rada, nie angażuj
    się za bardzo emeocjonalnie w tę swoją sprawę, bo jeszcze serce nie daj coś tam
    osłabisz i zejdziesz na zawał. A o to reżimowi chodzi, upodlić i wykończyć
    starszych Polaków przed emeryturą...

    boukun