  • 1. Data: 2006-11-28 10:57:31
    Temat: Problem z odebraniem nadpłaconego czynszu
    Od: "vant" <v...@i...pl>

    Witam
    Mam taki peoblem
    w kwietniu 2005 roku wykupiłem mieszkanie. Ponieważ przebywałem
    wtedy za granicą czynsz płacił mój ojciec. Okazało się że po
    wykupie mieszkania zmieniła mi się administracja.Czynsz jednak cały
    czas był płacony zleceniem stałym do starej administracji. Nowa
    administracja przypomniała sobie jednak o tym dopiero w sierpniu tego
    roku. Co spowodowało zadłużenie w nowej administracji i nadpłatę w
    starej.
    Gdy zgłosiłem się do starej administracji po zwrot nadpłaconego
    czynszu wymyślili sobie że muszę przedstawić im dowody wpłat (co
    już dla mnie było nie logiczne) ale ok znalazlem wszystkie wyciągi z
    konta mojego ojca i poszedłem z nim do aministracji. Pani
    powiedziała, że ok tylko żebym podał im numer konta na które mają
    mi przelać pieniądze. Podałem a pani zapewniła że przelew będzie
    wykonany na następny dzień. Mineło kilka dni a pieniądze nie
    wpływały. Zadzwoniłem do nich z pytaniem co z moimi pieniędzmi.
    Pani odpowiedziała mi, że wypłatę mogę otrzymać dopiero po 15
    stycznia 2007 roku gdyż one już zamkneły miesiąc. Zapytałem a
    czemu nie w grudniu bo to też jest miesiąc. który się dopiero
    zacznie? Pani powiedziała że mam pecha bo w grudniu też nie są w
    stanie mi przelać pieniędzy. Dodam jeszcze że miesiąc zamknęły 25
    a ja byłem u nich 23 listopada.
    Moje pytanie brzmi czy powinienem z tym iść do sądu i co wogóle mam
    dalej robić. Przecież to jest paranoja a w nowej administracji
    narastają mi odsetki za niezapłacony czynsz ?

    Pozdrawiam
    Tomasz

  • 2. Data: 2006-11-28 11:13:02
    Temat: Re: Problem z odebraniem nadpłaconego czynszu
    Od: "Angie" <J...@O...EU>

    Użytkownik "vant" <v...@i...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...

    <ciach>

    O matko, chyba 4x zakladasz ten watek. Masz chłopie cierpliwosc.

    Angie

  • 3. Data: 2006-11-28 11:15:20
    Od: akala <a...@a...com>

    Dnia 28 Nov 2006 02:57:31 -0800, vant napisał(a):

    zamisat pisać na grupy napisz raz a dobrze do administracji oczywiście za
    pokwitowniem lub listem poleconym to w wielu takich sprawach bardzo pomaga.
    akala

  • 4. Data: 2006-11-28 12:08:42
    Od: "vant" <v...@i...pl>

    pisze nie po raz 4 tylko 2
    W poprzednim mailu pisalem ze mam przedstawic im dokumenty wpłat i
    pytałem czy jest to konieczne z punktu widzenia prawa.
    A teraz pytanie moje dotyczy czy mają prawo tak długo zwlekać z
    wypłatą nadpłaty bo ja ze swojej strony wszystkie formalności
    załatwiłem

  • 5. Data: 2006-11-28 12:21:37
    Od: "Angie" <J...@O...EU>

    Użytkownik "vant" <v...@i...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
    pisze nie po raz 4 tylko 2

    3:) 10.10, 18.10 i teraz

    Angie

  • 6. Data: 2006-11-28 12:29:08
    Od: "vant" <v...@i...pl>

    Zastanawiam sie tylko czemu jest tyle osób które zamiast
    wypowiedzieć się w sprawie o którą pyta tworzący post, tracą
    swój (najwyraźniej nie cenny) czas i cenny czas pytającego.
    Czemu ktoś pisze takie pierdoły jak Angie może jakiś kompleks czy
    coś :(
    Ja zadałem proste pytanie i bardzo chciałbym uzyskać jakąś
    odpowiedź. Nie zamawiałem u nikogo statystyki ile postów napisałem
    itd. Jeśli nie masz nic do powiedzenia w sprawie to po co się
    odzywasz ?

  • 7. Data: 2006-11-28 12:46:00
    Temat: Re: Re: Problem z odebraniem nadpłaconego czynszu
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem>

    Dnia Tue, 28 Nov 2006 04:29:08 -0800, vant napisał(a):

> [...]
    > odpowiedź. Nie zamawiałem u nikogo statystyki ile postów napisałem
    > itd. Jeśli nie masz nic do powiedzenia w sprawie to po co się

    Ale gdzie jest to pytanie??

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.bblog.pl

  • 8. Data: 2006-11-28 12:49:17
    Od: Juzek Kocimientka <k...@i...pl>

    vant napisał(a):

    > Jeśli nie masz nic do powiedzenia w sprawie to po co się
    > odzywasz ?

    W imię zasad [piii] ;)

  • 9. Data: 2006-11-28 12:51:23
    Od: "vant" <v...@i...pl>

    Olgierd nie ośmieszaj się plz przeczytałeś wogóle mój post ?

    Cytat:

  • 10. Data: 2006-11-28 13:22:51
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem>

    Dnia Tue, 28 Nov 2006 04:51:23 -0800, vant napisał(a):

    > Olgierd nie ośmieszaj się plz przeczytałeś wogóle mój post ?

    Nie, nie przeczytałem, cytujesz w taki sposób, że się nie da do
    niczego odnieść.

    > Cytat:

    Świetnie, zaczynasz cytować.

    > Moje pytanie brzmi czy powinienem z tym iść do sądu i co wogóle mam
    >
    > dalej robić. Przecież to jest paranoja a w nowej administracji
    > narastają mi odsetki za niezapłacony czynsz ?

    Moje pytanie: z czym iść?
    Ja Ci powiem tak: idź albo nie, rób co chcesz. A jeśli chcesz
    odpowiedzi to albo pisz składnie i czekaj aż Ci ktoś odpowie albo pisz
    jak dotąd ale się nie dziw, że człowiek ustosunkuje się do
    *konkretnego posta*.