  • 1. Data: 2006-11-28 09:23:13
    Temat: Centralny Rejestr Skazanych - 3 pytanka
    Od: "Krzysztof Pustelnik" <h...@N...gazeta.pl>

    Witam,

    Mam trzy pytania związane z CRS:

    1) Jak długo czeka się na zaświadczenie o (nie)karalności, zakładając, że
    zgłoszę się o to zaświadczenie w Warszawie?
    2) Jeśli nie chciałbym tego robić w Warszawie, to rozumiem, że jest to możliwe
    w innych miastach wojewódzkich? Jeśli tak, to gdzie w tych miastach (dokładnie
    chodzi mi o Poznań) należy się zgłosić i ile dni czeka się na zaświadczenie?
    (dłużej niż w Warszawie, czy nie ma różnicy?)
    3) Czy po to zaświadczenie o karalności mojej osoby mogę wysłać kogoś innego
    czy muszę się pojawić osobiście? (chodzi mi tutaj o samo wystosowanie
    zapytania, a nie o odbiór już przygotowanego zaświadczenia)

  • 2. Data: 2006-11-28 10:24:18
    Temat: Re: Centralny Rejestr Skazanych - 3 pytanka
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    You have one message from: "Krzysztof Pustelnik"
    <h...@N...gazeta.pl>

    > 1) Jak długo czeka się na zaświadczenie o (nie)karalności,
    > zakładając, że zgłoszę się o to zaświadczenie w Warszawie?

    Zależy jak długa będzie kolejka.

    > 2) Jeśli nie chciałbym tego robić w Warszawie, to rozumiem, że jest
    > to możliwe w innych miastach wojewódzkich? Jeśli tak, to gdzie w
    > tych miastach (dokładnie chodzi mi o Poznań) należy się zgłosić

    Do sądu okręgowego.

    > ile dni czeka się na zaświadczenie?

    Jakieś 5 miinut.

    Krzysztof Ferenc