    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Fri, 19 Sep 2014 23:50:37 +0200
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: Re: Dziwna sygnalizacja świetlna...

    On Fri, 19 Sep 2014, Marek wrote:

    > To nie jest odpowidź, ja się pytam o uzasadnienie. Efekt jest taki,
    > że lokalni na prawym pasie często przejezdzaja na czerwonym ...

    To ja obrócę kota ogonem.

    ZAŁÓŻMY, że nie ma przeszkód (wymienianych tu przykładowo), aby
    NA WPROST (i tylko na wprost) mogło być zielone.

    Wymogi początkowe:
    - nie wolno usunąć żadnej istniejącej funkcjonalności,
    w szczególności "dwukierunkowości" tego pasa
    - nie wolno dodać żadnych innych bonusów poza prawem do przejazdu
    na wprost, w szczególności nie może być strzałki kierunkowej
    (skoro nie ma bezkolizyjności, to widać nie ma)
    - oznakowanie musi być na tyle czytelne i jednoznaczne, że
    nie pojawi się na .samochody i .prawo w roli przykładu dajmy
    na to "nadmiaru znaków" albo "absurdy oznakowania"

    PYTANIE:
    Jak oznakowałbyś taki przypadek?

    pzdr, Gotfryd