    From: Tristan <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Raty + karta - sprzedaż wiązana, czy to legalne?
    Date: Tue, 27 May 2008 22:15:09 +0200

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 27 maj 2008 22:01
    (autor Alek
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g1hpa9$nv9$1@news.onet.pl>):

    > Użytkownik "Tristan" <n...@s...pl> napisał

    > Wydanie pierwszej karty zapewne jest bezpłatne.

    Niestety nigdzie nie umiem znaleźć TOiP, więc nie wiem.
    W pisemku bredzą, że TOiP jest integralną częścią umowy, ale nie dali jej do
    zestawu. A na ich WWW na razie nie wygrzebałem :( Nie widzę w ogóle takiej
    karty jak lazurowa.

    http://www.gemoneybank.pl/pl/klienci_indywidualni/ka
    rty_kredytowe/karta_VISA.html

    > Jeśli zrezygnujesz
    > z niej przed upływem jej ważności (z odpowiednim wyprzedzeniem)
    > to płatnego wznowienia nie będzie. Jeśli korzystanie z karty
    > kosztuje to nie korzystaj, przecież nie musisz.

    No więc wysłałem rezygnację, a kartę do niszczarki.

    > Jaki koszt?

    Jazda 30km po odbiór, dzwonienie po infoliniach, jazda na pocztę, wysyłka
    faksu. 3h z życia po powiedzmy 50zł/h + benzyna i zużycie auta, telefony,
    faksy..... Teraz muszę jeszcze dzwonić do nich ponownie, potem o jakieś
    wyciągi z BIKów występować (tak mówią ludzie na .banki)

    Więc się nie dziw, że jestem na nich ekstremalnie wkurzony.
    --
    Tristan
    napisz tu: k...@s...pl a...@g...com