  • Data: 2008-05-28 12:56:55
    Temat: Re: Raty + karta - sprzedaż wiązana, czy to legalne?
    Od: Tapatik <t...@b...adresu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > Czytaj umowy.
    >
    > Swoją szosą mnie przy Żaglu wyraźnie zapytali, czy chcę kartę, czy nie.

    Podpisywałem kiedyś umowę ubezpieczeniową. Pani kazała podpisać "tu i
    tu". Przy tym drugim "tu" była zgoda na przetwarzanie moich danych
    osobowych do wszelkich możliwych celów. Na moją uwagę "a co to jest?"
    powiedziała, że nie muszę podpisywać, więc narysowałem kreskę :-)

    Z tym, że innym razem dałem się naciąć, więc teraz staram się czytać co
    podpisuję.

    Tak więc sposoby postępowania sprzedawców są różne.

    --
    Pozdrawiam,
    Tapatik