  • Data: 2008-05-27 20:01:10
    Temat: Re: Raty + karta - sprzedaż wiązana, czy to legalne?
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tristan" <n...@s...pl> napisał

    > Nie sądzę. Nie ma bezpłatnych kart. To kłamstwa z reklam, które też
    > powinny
    > być zakazane. Kiedyś taka babka od ,,bezpłatnej'' karty na
    > targowisku mi
    > wyliczyła ile ona kosztuje... Do tego nawet jakby jakimś cudem była
    > bezpłatna, to pewnie będzie samowznawiająca się i sama niszczarka
    > zapewne
    > wiele nie pomoże, bo i tak problem pozostaje.

    Wydanie pierwszej karty zapewne jest bezpłatne. Jeśli zrezygnujesz
    z niej przed upływem jej ważności (z odpowiednim wyprzedzeniem)
    to płatnego wznowienia nie będzie. Jeśli korzystanie z karty
    kosztuje to nie korzystaj, przecież nie musisz.

    > No i koszt, jaki już poniosłem -- też zostaje.

    Jaki koszt?

    > Tylko że nikt mi zszarganych nerwów nie zwróci

    Koniecznie pozwij ich za szkody moralne. Oczywiście o miliony dolarów.

    > No i czy to legalne? Bo takie wredne działanie banku
    > chyba powinno zostać ukrócone.

    W tej sprawie możesz napisać do UOKiKu.