  • Data: 2008-05-28 07:40:35
    Temat: Re: Raty + karta - sprzedaż wiązana, czy to legalne?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 27 May 2008, Tristan wrote:

    > No więc wysłałem rezygnację, a kartę do niszczarki.

    wKF: czy regulamin to przewiduje?
    AFAIR przwewiduje się możliwość zniszczenia karty ("przez przecięcie"
    czy jakoś tak) w regulaminach, ale nie wiem czy jest to reguła.
    Formalnie karta jest własnością banku (co w tychże regulaminach
    również jest zaznaczane), a to że nawet niezamówionego towaru nie
    bardzo można "przeciąć i do śmieci" (powiedzmy: książkę ktoś
    "omyłkowo" przysłał razem z reklamą, bez zamówienia) wydaje się
    byc oczywiste.
    Koszt przechowywania karty raczej wysoki nie jest, więc depozytem
    banku się nie zabije :), pozostaje pytanie czy ów drobny maczek
    przewidywał "do niszczarki" :)
    Tak z ciekawości w sumie pytam, żeby nie było!

    A irytację doceniam :]

    pzdr, Gotfryd