  • Data: 2020-10-08 02:27:31
    Temat: Re: RP3 100 lat za Nigerią ;-)
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2020-10-06, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Ale o tym juz dziennikarze nie napisza, bo znajda sobie kolejnego
    > ksiedza do pietnowania.

    Może i tak, ale jeśli sprawa jest gruba, zwykle wychodzą na jaw wyroki
    sądowe, w tym dot. pozwów osób pomówionych. Faktem jest, że w szerszym
    niż gazetowym zakresie, praktyka obrzucania kupą jest skuteczna bo
    zawsze się coś przyklei, ale też chyba się nie da tak wszystkiego
    wytłumaczyć.

    > Nie mowie, ze go nie ma, ale w liczbach jak to wyglada ?
    > Jaki tam jest procent czy promil pedofilow ?
    >
    > No i jaki poziom tej pedofilii, bo jednak ci ksieza w spolecznosciach
    > zyją, czesto nawet w malych, i spolecznosc troche kontroluje.

    Albo i nie kontroluje, bo kto się przeciwstawi księdzu? A dziecko? "Ono
    lgnie, ono szuka. I zagubi się samo i jeszcze tego drugiego człowieka
    wciąga."

    > Mam na mysli raczej nieuczciwe oskarzenia.
    > Jak sa duze odszkodowania ... to beda i falszywe oskarzenia.
    > Albo wyolbrzymione.

    Co nie oznacza, brak prawdziwych i brak problemu.

    > Pedofile sa wsrod w nas, i pewnie jakis automatyk tez sie trafi.
    > Gdyby jakis znaczacy procent ... dziennikarze by pewnie pisali, ale
    > raczej jako ciekawostke, czemu akurat automatykow tak to dotyka.

    Now a czemu akurat księzy?

    > Ale automatyk przemyslowy nie ksiadz - nie ma zajec z dziecmi,
    > ministrantow, o nauczycielach by pewnie napisalo.

    Może iść fotografować na plac zabaw, albo sobie zrobić kamerę-pułapkę na
    dzieci automatyzująca pozyskiwanie materiałów.

    No ale nauczyciele mieliby łatwiej, tylko wlasnie jakoś chyba nie chcą.
    Ciekawe z czego to wynika? Zawód nadal zdominowany przez kobiety?

    > Nie mowie ze malo, tylko ze gdyby taka polowa byla falszywa, to zle
    > swiadczy o dziennikarzach.

    Nie twierdzę, że dziennikarze są jako owa lilija czyści, ale to, że są
    często brudni, niekoniecznie neguje fakt występowania zjawiska.

    > A tu temat nosny - nie masz lepszego tematu, to co za problem napisac
    > "w pewnej malej miejscowosci, ktorej nazwy celowo nie wymieniamy, zyje
    > ksiadz pedofil ..." ... i kto ci zrobi?

    To już staje się nudne. Ale "w pewnej malej miejscowosci, ktorej nazwy
    celowo nie wymieniamy, zyje automatyk pedofil ..." nie brzmi dużo
    lepiej? Trochę jakby nawet z Lema... I kto ci co zrobi? :)

    --
    Marcin