  • Data: 2020-10-08 12:40:20
    Temat: Re: RP3 100 lat za Nigerią ;-) [Olin: GW (2004) "minęła się z prawdą"]
    Od: Olin <k...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 07 Oct 2020 16:00:37 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):

    > Świadek pojawił się dopiero po śmierci Jankowskiego bo mógł się obawiać
    > "medialnej nagonki *z udziałem GW" za życia Jankowskiego?

    Nader śmiała teza, bo sprawa zaczęła się od reportażu Bożeny Aksamit
    "Sekret św. Brygidy" w "Dużym Formacie" (dodatku GW) z grudnia 2018 r.,
    którego bohaterką była Barbara Borowiecka.

    > IMHO Gazeta Wyborcza w praktyce była częścią "medialnego parasola
    > ochronnego" "pedofila Solidarności" (pod rządami SLD). IMHO w praktyce
    > to (także) Gazeta Wyborcza zapewniła Jankowskiemu bezkarność aż do
    > śmierci (6 lat bezkarności).

    Możesz uważać, co chcesz, ale w dyskusji wypada mieć jakieś argumenty,
    zamiast mętnych insynuacji o jakimś tytule artykułu, którego znowu nie
    podałeś. Zamiast tego jest coś o "wrażeniu wstępnym".

    Nawiasem mówiąc, GW jakoś nigdy nie przepadała za tym demonem seksu z uwagi
    na jego antysemickie szopki i wypowiedzi. Że KO ,,Libella"/,,Delegat" kapował
    na opozycję, a jako wikary gonił dzieci po piwnicach, równocześnie się
    onanizując, wyszło dopiero niedawno.

> [...]
    > *bezwstydne* skurwysyny ze specjalnie ekstra wyśrubowanymi standardami
    > *wyłącznie* na księży i KRK ale już nie na
    > + Wielkich Polskich Reżyserów Ocalałych z Holocaustu
    > + artystów którzy za nim stanęli murem
    > + państwo Francuskie które zagwarantowało pedofilowi i seksualnemu
    > drapieżnikowi dziesięciolecia bezkarności (są po mediach oskarżenia o
    > inne/kolejne "wyczyny seksualne")
    > + amerykański przemysł filmowy/rozrywkowy z kulturą seksualnego
    > wykorzystywania i dziesięcioleciami niewyrzucania Polańskiego z Akademii

    To bardzo chwalebne.
    Do tej listy zapomniałeś dodać całkowicie świecki przypadek Zdzisława
    Antoniego Kurskiego, który latami molestował córkę partyjnego kolegi, a
    teraz jest nietykalny, co w swej łaskawości zapewnia mu ziobrotura.

    A tak przy okazji: ani Polański, ani nikt z jego kolegów artystów nie
    tłumaczył się, że przecież kapłani ideologii rzymsko-pedofilskiej też
    gwałcą nieletnie.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek