  • Data: 2020-10-08 13:15:35
    Temat: Re: RP3 100 lat za Nigerią ;-)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:JmsfH.532277$j...@f...ams1...
    On 2020-10-06, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    >1. powiadomić stosowne organa (prokuratura, policja)

    A czy nie wystarczy "jesli poczula sie pani zgwalcona, to prosze
    zawiadomic policje" ? :-)

    >2. oddelegować do czasu wyjąsnienia w miejsce gdzie nie mają
    >styczności

    A na jak dlugo ? Bo prokurator to moze i 10 lat wyjasniac.
    Szczegolnie, jesli mu zglaszajacy ksiadz nie poda szczegolow, "bo mam
    zgloszenia od dwoch osob, ze ksiadz sie zle zachowuje na lekcjach
    religii".

    >z wiernymi. Wysyłanie ich na inną parafię, gdzie nadal funkcjonują
    >jak
    >wcześniej to ne jest takie miejsce.

    W przypadku doroslych - czemu nie ?

    >Dodatkowo wypadałoby coś z robić z sytuacjami, gdzie gość jest
    >odsyłany
    >do nowej kolejnej parafi już któryś raz i jest to efekt kolejnych
    >skarg
    >tego samego typu.

    Pytanie czy nie robia tak.
    Tylko troche trwa, zanim sie na nowym miejscu rozbryka, zanim ktos sie
    zorientuje, zanim przelozonego powiadomi ... no chyba, zeby tak
    proboszcza miejscowego ostrzec, zeby uwazal.
    A jak to proboszcza przenoszą ?

    A tu jeszcze internet dziala w dwie strony - raz ze nowi wierni moga
    poszukac czegos o nowym wikarym, dwa - ze starzy wierni moga odszukac
    gdzie go przeniesli, i donosy slac - niekoniecznie prawdziwe ...

    J.