  • Data: 2020-10-08 03:49:57
    Temat: Re: RP3 100 lat za Nigerią ;-)
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> pisze:

    > Ale to nie jest jakiś taki fajny miód MZ. Poza tym, tam jest zdaje się
    > nadreprezentacja kobiet, a aktywni pedofile mają zdaje się dość sporą
    > nadreprezentacje wśród mężczyzn.

    > Ktoś kiedyś wyraził opinię, że w pracach, w których się uczestniczy, i
    > których wyniki się potem publikuje niewskazana jest zbyt duża
    > różnorodność tematyczna. Poniekąd z tą opinią się zgadzam, ale jeśli by
    > kiedyś mnie coś napadło i miałbym zająć się jakimś odelgłym dla mnie
    > tematem, to chciałbym abyś wiedział, że Twoja fascynacja pedofilia
    > Polańskiego jest w pierwszej piątce.

    Ależ dla mnie "pedofilia Polańskiego" jest zaledwie fascynującym
    *testem* czy kontr-dyskutant nie ma podwójnej moralności Kalego.
    W tym (wąskim) zakresie sprawdza się bardzo nieźle :-)
    Jak dla kogoś problemem nie jest pedofilia ale *wyłącznie* pedofilia w
    KRK to niech się wali na drzewo. Jeśli zaś ktoś dla dowalenie KRK jest
    gotów poświęcić Polańskiego to przynajmniej jest konsekwentny i mówi B
    jak powiedział A.

    Jak dla mnie testem jak bardzo USA zależy *tylko* na
    "wolności i demokracji (dla świata)" jest ile "wolności i demokracji"
    całkowicie wystarcza USA dla poddanych USA przyjaznego Królestwa Saudów.
    "Nie za wiele", nieprawdaż?

    --
    A. Filip