  • Data: 2020-10-08 10:58:37
    Temat: Re: RP3 100 lat za Nigerią ;-)
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    > Ależ ja wiem, o czym mowa, tylko nie wiem, o czym Ty myślisz. A trudno
    > dyskutować z argumentami, które podobno sa powszechnie znane, ale nawet
    > nie jesteś w stanie ich podać.

    Jeżeli ci nie podam linków do powszechnie dostępnych dowodów na kształt
    Ziemi, to pewnie do końca życia będziesz żył w niepewności jaki Ziemia
    ma kształt.

    Specjalnie dla ciebie, w związku z tym, że jesteś osobą upośledzoną
    niepotrafiącą korzystać z komputera i internetu i pewnie żyjesz na
    bezludnej wyspie, do której informacje na temat kościelnych skandali
    pedofilskich docierają z dużym opóźnieniem (albo wcale), zamieściłem
    kilka linków w odpowiedzi do innego posta.
    Pewnie będziesz w szoku, ale powiem cię, że normalnym ludziom wyszukanie
    takich informacji zajmuje 3 sekundy. Nawet takim żyjącym na bezludnej
    wyspie z komputerem i dostępem do internetu, który ty niewątpliwie
    posiadasz.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr