  • Data: 2020-10-08 02:13:07
    Temat: Re: RP3 100 lat za Nigerią ;-)
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2020-10-06, A. Filip <a...@p...pl> wrote:

    > Chodzi mi o to że jak ktoś stosuje świeckie prawne standardy (niemal)
    > jednakowe dla wszystkich to "Bóg z nim". Mnie do kurwicy doprowadzają
    > tylko bezwstydnie bezczelne oszołomy stosujące zupełnie inne świeckie
    > prawne standardy na księdza a inne dla "Wielkiego Reżysera". W prawie

    Już to przerabialiśmy. Robisz poraz kolejny jakąś dziwną projekcję czy
    inną woltę na uczestników tutejszych dyskusji, którzy niekoniecznie
    pochwalają Polańskiego i jego popleczników. Poza tym, stosujesz jego
    przypadek jako uniwersalne przeciwstawienie każdej niegodziwości
    dokonywanej przez funkcjonariuszy kk, co z kolei ma żaden logiczny sens,
    wobec różnorodności takich przypadków.

    --
    Marcin