  • Data: 2020-10-08 02:04:52
    Temat: Re: RP3 100 lat za Nigerią ;-)
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> pisze:

    > Mówimy raczej o sytuacji gdzie jest tych pedofili w danej grupie, tu
    > księżowskiej, więcej niż ta przeciętna.

    Czy ty radośnie zakładasz że w grupie nauczycieli (szkół podstawowych)
    pedofilii jest "nie więcej niż przeciętna"? Ja bym się bardzo zdziwił
    gdyby tam nie było "nadreprezentacji". Muchy ciągnie do miodu,
    nieprawdaż?

    Wiec ta kwestia sprowadza się do: czy wśród księży pedofilii jest
    "trochę" więcej od równomiernego statystycznego rozrzutu czy tam ma
    być inny/większy rząd wielkości?

    > [...]
    >
    > Czy ci przeniesieni na inną placówkę są odsuwani od pracy z dziećmi? O
    > odprawianiu liturgii już nie mówię.
    > [...]

    Czy Polański po ucieczce z USA do Francji został odsunięty od pracy z
    nieletnimi aktorkami? Czy *Francja* jest winna tego o co oskarżają
    Polańskiego po mediach kolejne osoby/kobiety? Czy "przemysł filmowy"
    jest winny że dał mu wiele szans kręcenia kolejnych filmów?

    --
    A. Filip