  • Data: 2023-05-18 17:55:59
    Temat: Re: RCB alert [Numerek na balonik przekraczający granice]
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.05.2023 o 22:54, Kviat pisze:

    > A to było zgłoszenie usiłowania zabójstwa, czy o podejrzenie
    > popełnienia oszustwa? Skąd wiesz, że to nie było oszustwo?

    Nie wiem i w tym rzecz. Ludziom przychodzą różne dziwne rzeczy do łba i
    trudno z tego powodu wszczynać postępowanie.

    > I co z tego? Skąd wiesz, że się dziecku nie urwał? Bo zgłaszający tak
    > twierdzi? Może zawiadamiający kłamie?

    Nie wiem, ale jeśli dziecko kontroluje BSL, to jest to powód do
    niepokoju. Twoje wątpliwości są z kategorii: Skąd wiem, że zabójstwa nei
    dokonało dziecko, które nie ponosi odpowiedzialności za przestępstwo.

    > A jak nie wszczęto to co? To nie było oszustwa? Może było, ale
    > zgłaszający trafił na czynnik ludzki?

    Może.

    > Nie, nie pytałem o przepis.

    To sprecyzuj, o co pytasz. nie jestem jasnowidzem.

    > Wiesz co mówią o ludziach, którzy nie potrafią rozpoznać ironii i
    > sarkazmu? (I o takich, którzy kreują się na speców od
    > cyberbezpieczeństwa, a nie potrafią poprawnie napisać słowa
    > "eksploid" i nie odróżniają komunikatów błędów z aplikacji
    > działającej na serwerze od komunikatów z tegoż serwera?)

    Czyli argumenty merytoryczne się wyczerpały.

    > Ty nie znasz, a się wypowiadasz.

    Oczywiście. A w Ameryce nadal biją "murzynów".

    > No i czego nie rozumiesz? Jako policjant masz ruszyć dupę i zebrać
    > dowody, że oszustwo popełniono, albo nie popełniono. Za to wam
    > obywatele płacą.

    Jak jakiś idiota przyjdzie i powie, ze Kowalski morduje, to wszyscy mają
    wszystko rzucić i dotąd pracować, jak ne znajdą dowodu na to, ze
    zamordował. Bo Kviat płaci podatki.

    --
    (~) Robert Tomasik