  • Data: 2023-05-18 17:50:02
    Temat: Re: RCB alert [Numerek na balonik przekraczający granice]
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.05.2023 o 23:03, Kviat pisze:

> [...]
    > przekroczeniem granicy - o ile uznamy, że celowo on tu wleciał, bo to
    > jest umyślne. Możemy kombinować ze szpiegostwem, tyle, że tu nadal
    > musiałoby to wiązać się z założeniem, że celowo go wysłali, co w wypadku
    > balonu jest raczej trudne do obronienia. Zawsze można imputować
    > nieumyślne sprowadzenia zagrożenia dla wielu osób (kodeks karny), bo
    > przecież taki balon może spaść komuś na głowę. Do każdej z tych
    > kwalifikacji da się bez większego naciągania jakieś tam uzasadnienie
    > znaleźć."
    >
    > Po chuj balonik miałby celowo przekraczać granicę?

    Też nie wiem i nie rozumiem, czemu ta kwestia jest przedmiotem Twojej
    troski.

    > Skoro możemy kombinować ze szpiegostwem, to dlaczego nie możemy
    > kombinować z nielegalnym przemytem świeżego powietrza z zagranicy?

    Jak ktoś jest psychiczny, to może i taki pomysł mu przyjść do głowy.

    > Skoro można wstępnie przyjąć cały szereg kwalifikacji, a ostatecznie co
    > wyjdzie, to się okaże, to dlaczego akurat przemyt ci się nie spodobał?

    Bo przemycać wolno, tylko należy zapłacić od tego cło i podatki i będzie
    OK! To się import nazywa. Znasz stawkę celną na świeże powietrze?

    --
    (~) Robert Tomasik