  • Data: 2023-05-18 17:40:53
    Temat: Re: RCB alert [Numerek na balonik przekraczający granice]
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.05.2023 o 22:38, Kviat pisze:

    > A może są w studni?
    > Skąd wiesz, że zawiadamiający o baloniku nie kłamie?

    Nie wiem i dlatego wszcznę, jak znajdziemy ów balon, a nie za każdym
    razem, jak ktoś dzwoni, że widział balon.

    > I skąd wiesz, że zawiadamiający kłamie? Czytasz mu w myślach?

    Nie wiem i dlatego nie wszczynam, dokąd nie będę wiedział czegoś pewnego
    wskazującego na popełnienie przestępstwa.

    > Bo w przypadku zawiadomienia o podejrzeniu oszustwa też nie wiesz, że
    > oszustwa nie było, ale nie przeszkadza ci to z góry wiedzieć, że to nie
    > oszustwo, a tylko sprzedawca zaniemógł.

    Ale ja nie mam wiedzieć, czy przestępstwa "nie popełniono", tylko
    wiedzieć, ze go "popełniono". Póki co w Polsce ścigamy sprawców
    popełnienia przestępstw, a nie osoby, które przestępstw nie popełniły.
    No przynajmniej tak powinno być teoretycznie.

    > I żeby się pośmiać z twoje głupoty i braku konsekwencji w tym co tu
    > produkujesz.

    Ja mam doskonałą zabawę, jak Cię czytam.

    --
    (~) Robert Tomasik