  • Data: 2002-06-21 21:31:31
    Temat: Re: Pytanie - zawieszona dzial. gosp. a ZUS
    Od: "michal" <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Chwilunia. Ja zawieszalem w ciagu roku dzialalnosc 3 razy i tyle samo ja
    odwieszalem! Ostatnio wyslalem pismo do ZUS'u w sprawie sprawdzenia konta i
    wszystko sie zgadza! tzn mam 3 zl zaleglosci wynikajacych z faktu ze przelew
    poscilem na raptem 6 zlotych po terminie za 2 miesiace z gory. (tylko
    zdrowotne - firma na mame) Skladajac druk DRA wpisuje sie podstawe i kwote
    podstawy. Nie wiem skad takie informacji na temat placenia non-stop -
    przeciez to bzdura.

    MIchal