  • 1. Data: 2003-09-23 20:15:45
    Temat: Pytanie o wypełnienie wniosku KRS-Z20 i KRS-ZK
    Od: "Ks" <n...@n...spamu.pl>

    Czy ktoś może mi pomóc?
    Sąd zwrócił raz wypełniony wniosek, ale bez żadnego wytłumaczenia, a
    sekretariat w KRS nie udziela informacji odnosnie wypelniania formularzy...
    Chodzi o zmianę władz w stowarzyszeniu. Moje pytanie jest takie:
    1. Kto podpisuje wniosek: stary zarząd czy nowy. W pełnym składzie, czy
    tylko prezes i wice?
    2. Jeśli jedna osoba nie wychodzi z zarzadu - ale zmienia funkcję z członka
    z. na sekretarza to jak wypełnić KRS- ZK?
    Bo jest tak, ze w tym formularzu na górze wpisuje się osobę, która wychodzi
    z zarządu, a na dole tę, która wchodzi na jej miejsce.
    Dotychczas Kowalska była członkinią
    a wchodzi na jej miejsce iksińska
    Ale na miejsce sekretarza, którym była Piotrowska
    wchodzi właśnie Kowalska
    Czy w przypadku tej osoby wpisuje się "Wykreślenie jednej i wpisanie nowej
    osoby"?
    Sąd odrzucił to, co wydawało sie najbardziej logiczne, więc nie wiem co mam
    zrobić.

    Dziękuję za odpowiedź.
    Ks

  • 2. Data: 2003-09-23 20:47:08
    Temat: NTG, MSPANC (was: Pytanie o wypełnienie wniosku KRS-Z20 i KRS-ZK)
    Od: Laik <e...@m...pl.usun.to>

    Hello Ks
    w wiadomości <bkq9j2$mks$1@news.onet.pl> z Tue, 23 Sep 2003 22:15:45 +0200
    przeczytałem:

    > Sąd zwrócił raz wypełniony wniosek, ale bez żadnego wytłumaczenia, a
    > sekretariat w KRS nie udziela informacji odnosnie wypelniania formularzy...

    to jest wlasnie 'przyjazne panstwo'....

    --
    Pozdrawiam, Laik.
    I TO jEST CUDOWNE, MY GOD!, CUDOWNE ZDANIE:
    > Unfortunately się numer pisma nie loaduje (67%) i shit można pooglądać.
    <pl.rec.foto.cyfrowa>

  • 3. Data: 2003-09-24 06:20:56
    Temat: Re: Pytanie o wypełnienie wniosku KRS-Z20 i KRS-ZK
    Od: "muszi" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Ks" <n...@n...spamu.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Chodzi o zmianę władz w stowarzyszeniu. Moje pytanie jest takie:
    > 1. Kto podpisuje wniosek: stary zarząd czy nowy. W pełnym składzie, czy

    wg mnie wniosek podpisuje nowy zarząd, zgodnie z zasadą reprezentacji (tak
    jak zgłosiliscie to do KRS), wiec niekonmiecznie musi to byc cały zarzad
    (sam zgłaszałem stowarzyszenie do KRS w taki sposób)

> [...]
    > wchodzi właśnie Kowalska
    > Czy w przypadku tej osoby wpisuje się "Wykreślenie jednej i wpisanie nowej

    najpierw zaznaczasz ze wniosek dotyczy Zmiany danych osoby.
    w rubryce Dane osoby której dotyczy zmiana lub wykreślenie w polach od 2 do
    9 wpisujesz dotychczasowe dane tej osoby. Następnie przekreślasz pole 10 i
    pola od 11 do 17, w pole 18 wpisujesz nowa funkcje osoby i przekreślasz
    pola 19-20

    Marcin

  • 4. Data: 2003-09-24 07:44:49
    Od: "muszi" <m...@p...onet.pl>