    From: "Ks" <n...@n...spamu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Pytanie o wypełnienie wniosku KRS-Z20 i KRS-ZK
    Date: Tue, 23 Sep 2003 22:15:45 +0200
    Sender: n...@p...onet.pl@n1-138-p23.elartnet.pl

    Czy ktoś może mi pomóc?
    Sąd zwrócił raz wypełniony wniosek, ale bez żadnego wytłumaczenia, a
    sekretariat w KRS nie udziela informacji odnosnie wypelniania formularzy...
    Chodzi o zmianę władz w stowarzyszeniu. Moje pytanie jest takie:
    1. Kto podpisuje wniosek: stary zarząd czy nowy. W pełnym składzie, czy
    tylko prezes i wice?
    2. Jeśli jedna osoba nie wychodzi z zarzadu - ale zmienia funkcję z członka
    z. na sekretarza to jak wypełnić KRS- ZK?
    Bo jest tak, ze w tym formularzu na górze wpisuje się osobę, która wychodzi
    z zarządu, a na dole tę, która wchodzi na jej miejsce.
    Dotychczas Kowalska była członkinią
    a wchodzi na jej miejsce iksińska
    Ale na miejsce sekretarza, którym była Piotrowska
    wchodzi właśnie Kowalska
    Czy w przypadku tej osoby wpisuje się "Wykreślenie jednej i wpisanie nowej
    osoby"?
    Sąd odrzucił to, co wydawało sie najbardziej logiczne, więc nie wiem co mam
    zrobić.

    Dziękuję za odpowiedź.
    Ks