  • 1. Data: 2003-09-23 18:35:27
    Temat: Zwolnienie z pracy z opóźnionym powiadomieniem
    Od: "Oasy" <u...@p...onet.pl>

    Witam wszystkich serdecznie
    Moja żona została poinformowana w ciągu ostatnich dni ustnie że firma w
    której jest zatrudniona przestała istnieje w maju bieżącego roku. Żona jest
    na urlopie wychowawczym, stąd brak wcześniejszych informacji o zakończeniu
    dzialalności, a właściwie o przerzuceniu części pracowników z zamykanej
    bankrutującej firmy do nowo otwartej zajmującej się tym samym w tym samym
    miejscu.
    Nasz główny problem to co zrobić jeśli wypowiedzenie będzie datowane na maj.
    Żona nie otrzymuje żadnych świadczeń w związku z urlopem wychowawczym.

    Pozdrawiam
    Andrzej

  • 2. Data: 2003-09-24 06:21:00
    Od: "Tom" <...@f...pl>

    Użytkownik "Oasy" <u...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    maj.
    > Żona nie otrzymuje żadnych świadczeń w związku z urlopem wychowawczym.
    Liczy się data z jaką się odbierze wypowiedzenie. Jeżeli przyjdzie
    poleconym nie ma problemu, jeżeli wręczone podpisywać tylko z aktualną datą.
    Tzn jeżeli nawet data sporządzenia wskazuje na maj podpisać się "odebrałam
    dnia 30 września (i podpis)"

    burenezo