  • 1. Data: 2003-11-27 09:51:02
    Temat: Pytanie o Sandr
    Od: "Wiss" <q...@w...pl>

    Witam.
    Czy ktoś z Was zna los bardzo aktywnej na tej grupie osoby podpisującej się
    pseudonimem Sandra? Swego czasu bardzo mi pomogła i poszukuję kontaktu z tą
    osobą.

    Pozdr.

  • 2. Data: 2003-11-27 10:52:58
    Temat: Re: Pytanie o Sandr
    Od: "Małgosia" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wiss" <q...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam.
    > Czy ktoś z Was zna los bardzo aktywnej na tej grupie osoby podpisującej
    się
    > pseudonimem Sandra?

    Niestety nie moge Ci pomóc, bo sama szukam kontaktu z nią. Niestety
    bezskutecznie, od dłuższego czasu milczy na grupie. A tak jest mi potrzebna.
    Jeśli dowiesz sie czegoś - daj znać. Lub jeśli ktokolwiek inny cos wie niech
    napisze.
    Bardzo mi zależy.
    Małgosia

  • 3. Data: 2003-11-27 11:35:17
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ-TEGO]interia.pl>

    Użytkownik "Wiss" <q...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Czy ktoś z Was zna los bardzo aktywnej na tej grupie osoby podpisującej
    się
    > pseudonimem Sandra?

    O ile się nie mylę to ona pisze na grupę, co prawda rzadziej, ale pod innym
    pseudonimem:-)

    HaNkA