  • 1. Data: 2003-11-27 09:24:15
    Temat: opłaty za ogrzewanie
    Od: "sluchacz" <@poczta.onet.pl>

    Witam Serdecznie Szanownych Grupowiczów!
    Mam pytanie odnośnie opłat jakie ustala spółdzielnia. Otóż w ubiegłym
    sezonie grzewczym , będąc na tzw. ryczałcie koszt ogrzewania wyniósł około
    1700pln.Pomijam fakt że starałem się oszczędzać ciepło. Na reklamację tego
    rachunku otrzymałem odpowiedź , że jest to zgodne z regulaminem który w
    przypadku ryczałtu określa zużycie na poziomie wziętym z maksymalnego dla
    tego typu lokalu + dodatkowe 15% (nie wiem za co właściwie). Po tym fakcie
    złożony został wniosek o założenie podzielników ciepła. Od wniosku do faktu
    montażu minęło 6 tygodni, oczywiście po wielokrotnym monitowaniu. W końcu
    zostały założone 21 listopada a 25-tego przyszła podwyżka opłaty za
    ogrzewanie tzw.zaliczka . Wzrosła ona o prawie 100% w stosunku do
    poprzedniego roku. I teraz pytanie : Z czego wynikają takie praktyki
    prowadzone przez spółdzielnię , w końcu założenie podzielników jest po to
    aby zmiejszyć koszty a zwiększać. Takie działania skłaniają wręcz do
    marnowania energii za którą czy się chce czy nie i tak sami płacimy
    obojętnie czy na ryczałcie czy z pomiarem. Co o tym sądzicie ???

    Pozdrawiam
    S.