  • 1. Data: 2003-11-27 09:18:11
    Temat: ZUS- prawo do zasiłku ???
    Od: "lucky" <m...@w...futuro.net.pl>

    Od 1 maja wchodzi w życie nowa ustawa o zasiłkach - mam pytanie w związku z
    tym - czy jeżeli ktoś pobiera zasiłek wychowawczy wg starych zasad (osoba
    samotnie wychowująca dziecko) i jest na urlopie wychowawczym do konca
    przyszlego roku tj.2004 a w mysl starych przepisów (tzn jeszcze
    obowiązujących) ma prawo do poboru zasiłku wychowawczego przez 3 lata (okres
    ten upływa własnie w grudniu 2004 roku) - bedzie miała prawo do realizacji
    tego świadczenia do grudnia 2004 jesli nowa ustawa wskazuje ze osoba taka
    moze pobierac tylko przez okres 24 miesiecy ? (a nie jak w obecnej 3 lata) -
    prosze szanownych grupowiczów o odpowiedz - czy utracę zasiłek od maja czy
    nie ?
    pozdrawiam
    Lucky

  • 2. Data: 2003-11-27 13:01:33
    Temat: Re: ZUS- prawo do zasiłku ???
    Od: "pamana" <p...@w...pl>

> [...]
    lata) -
    > prosze szanownych grupowiczów o odpowiedz - czy utracę zasiłek od maja czy

    witam
    prawo nie działa wstecz więc powinnas miec zasilek na zasadch jakie
    obowiązywały w momencie jego podjęcia.
    pzdr.
    p.(juz po wychowawczym )>

  • 3. Data: 2003-11-27 14:02:24
    Od: "lucky" <m...@w...futuro.net.pl>

    no tak ale sklada sie co jakis czas zgloszenie do ZUS o przyznanie na
    kolejny okres i czy wtedy beda mieli nato baczenie ???

  • 4. Data: 2003-11-27 15:50:56
    Od: "pamana" <p...@w...pl>

    > no tak ale sklada sie co jakis czas zgloszenie do ZUS o przyznanie na
    > kolejny okres i czy wtedy beda mieli nato baczenie ???

    witam
    wiem ze panie w zusie sa niekoniecznie mile ale mysle ze owszem musza
    uwzględnic wszystkie nowe przepisy poza tym nie jestes jedyna taka osoba.
    prawo nie dziala wstecz.
    p.> >