  • 1. Data: 2004-05-23 10:42:12
    Temat: Pytanie dot. pracy nauczycieli
    Od: "J." <s...@W...gazeta.pl>

    Witam,
    Mam pytanie : jakie przepisy (moze znacie jakies linki do stron) reguluja
    sprawy dot. pracy nauczyciela. Chodzi mi o to, ze kilka lat temu ukonczylam
    Nauczycielskie Kolegium Jezykowe (z przygotowaniem pedagogicznym), a pozniej
    uniwersytet (i zdobylam tytul magistra), natomiast po ukonczeniu studiow nie
    pracowalam w zawodzie. Czy moglabym teraz podjac taka prace, czy musialabym
    np. robic ponownie kursy pedagogiczne ? (dodam, ze pracowalam w szkole podczas
    ostatniego roku Nauczycielkiego Studium, ale w niewielkim wymiarze godzin).
    Bede wdzieczna za opinie i zasugerowanie stron lub linkow.
    Pozdrawiam,
    Joanna

  • 2. Data: 2004-05-23 10:52:53
    Temat: Re: Pytanie dot. pracy nauczycieli
    Od: "Johnson" <j...@g...pl>

    Karta Nauczyciela
    Dz.U.03.118.1112

    2003-08-21 zm. Dz.U.03.137.1304 art.2

    --
    JOHNSON :)

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 3. Data: 2004-05-23 11:54:32
    Od: "Michal Letowski" <m...@y...com>

> [...]
    godzin).
    > Bede wdzieczna za opinie i zasugerowanie stron lub linkow.

    http://ipwo.vulcan.pl/
    Indeks rzeczowy -> Kwalifikacje nauczycieli

    Michał Łętowski

  • 4. Data: 2004-05-24 19:16:55
    Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl>

> [...]
    szkole podczas
    > ostatniego roku Nauczycielkiego Studium, ale w niewielkim wymiarze

    Nie ma juz tego przepisu, który mówił o utracie kwalifikacji w
    przypadku przerwy w pracy w szkole. Jesli masz pełne kwalifikacje, a
    wynika, że masz (mgr+uprawnienia), możesz zaczac pracowac w szkole.
    Zastanów się jednak, czy opłaci ci się praca za marne pieniądze.
    Stażysta dostaje na rękę ok. 750 zł/18h.

    pozdr

    cherokee