  • 1. Data: 2004-05-23 09:46:51
    Temat: export alkoholu
    Od: "wald" <a...@w...pl>

    chce exportowac calego tira wodki do portugali, gdzie mozna poczytac
    ewentualnie dowiedziec sie o formalnosci.
    jakie dokumenty musze miec z poslki, co i komu i ile % zaplacic, cla , oplat
    itp?

    z gory dziekuje

  • 2. Data: 2004-05-23 12:45:22
    Temat: Re: export alkoholu
    Od: "treneros" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "wald" napisał w wiadomości :
> [...]
    > ewentualnie dowiedziec sie o formalnosci.
    > jakie dokumenty musze miec z poslki, co i komu i ile % zaplacic, cla

    Witam
    Od 1 maja nie ma juz czegos takiego jak export towaru do Portugali, bo
    Portugalia i Polska to ten sam obszar celny.
    Czynnosc ktorej zamierzasz dokonac to "dostawa wewnatrzwspolnotowa".
    Szczegolowe regulacje znajdziesz w nowych ustawach z 2004 r.: ustawie
    o VAT i w ustawie o podatku akcyzowym.

    --
    Z powazaniem
    -=treneros=-

  • 3. Data: 2004-05-23 16:01:53
    Od: "wald" <a...@w...pl>

> [...]
    > Czynnosc ktorej zamierzasz dokonac to "dostawa wewnatrzwspolnotowa".
    > Szczegolowe regulacje znajdziesz w nowych ustawach z 2004 r.: ustawie

    nie sa wymagane jakies licencje itp?

  • 4. Data: 2004-05-23 17:38:48
    Od: Mieczyslaw <m...@o...pl>

    Sun, 23 May 2004 18:01:53 +0200, na pl.soc.prawo, wald napisał(a):

    > nie sa wymagane jakies licencje itp?

    Sa licencje czy zgody na obrot alkoholem ( nawet slep handlujacy piwem musi
    je miec ). Ale nie wiem gdzie te przepisy znalezc.

    --
    Mieczysław
    ----