eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPytanie do Lecha W.: "Czy ukryta broń przechowywana jest w sejfie spełniającym normę S1 obecnie wymagany w ustawie o broni i amunicji?" ;-) › Re: Pytanie do Lecha W.: "Czy ukryta broń przechowywana jest w sejfie spełniającym normę S1 obecnie wymagany w ustawie o broni i amunicji?" ;-)
    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pytanie do Lecha W.: "Czy ukryta broń przechowywana jest w sejfie
    spełniającym normę S1 obecnie wymagany w ustawie o broni i amunicji?" ;-)
    Date: Mon, 9 Jul 2018 17:05:50 +0200
    <phl4jq$qn9$1@news.icm.edu.pl> <a...@w...eu>
    <5b3e568a$0$584$65785112@news.neostrada.pl>
    <1t709epeuuyke$.1rvg6om348zrj$.dlg@40tude.net>
    <5b3fe095$0$587$65785112@news.neostrada.pl>
    <phqdg9$v41$1@node1.news.atman.pl>
    <5b41171d$0$610$65785112@news.neostrada.pl>
    <phsboi$rcp$1@node1.news.atman.pl>
    <5b42429f$0$691$65785112@news.neostrada.pl>
    <phus5r$sbf$1@node2.news.atman.pl> <a...@w...eu>

    W dniu 2018-07-09 o 08:19, A. Filip pisze:

    > Czy da się wbić gwóźdź głową? Na bardzo upartego da. Ile osób to robi? ;-)
    >
    > To jest grupa prawo. Dla prawnika odpowiedź czy się da czy nie da
    > zależy od "interesu prawnego" ;-)

    Ale to nie jest trudność polegająca na wbijaniu gwoździa głową, tylko na
    normalnym wyginaniu metalu ręką. Taki przykład, aby zobrazować miękkość
    tego metalu. Pomysł, aby metal ten wytrzymywał siły nie tylko wystrzału,
    ale i to operowania na przykład cynglem wydaje mi się absurdalny.

    Pomijając już wagę, która jest prawie 2x większa niż takiego ciężkiego
    ołowiu.

    --
    Liwiusz