  • 1. Data: 2002-09-03 22:53:47
    Temat: Pytanie - Partia
    Od: "Joachim Peiper" <h...@2...pl>

    Czy ktoś mógłby podać mi, co przepisy mówią o minimalnej licznie członków
    potrzebnej do założenia partii politycznej?
    Z góry dziękuję za wysłanie odpowiedzi zarówno na grupę jak i na konto.

    --
    Robert Gołębiewski
    Indywidualna Turystyka Historyczna

  • 2. Data: 2002-09-04 00:53:47
    Temat: Re: Pytanie - Partia
    Od: Klasyk <k...@f...onet.pl>

    On Wed, 4 Sep 2002 00:53:47 +0200, "Joachim Peiper" <h...@2...pl>
    wrote:

    >Czy kto? móg?by podaae mi, co przepisy mówi? o minimalnej licznie cz?onków
    >potrzebnej do za?o?enia partii politycznej?

    1000 obywateli, ktorzy ukonczyli 18 lat i maja pelna zdolnosc do
    czynnosci prawnych

    Art. 11, u. 3, p. 2 ustawy o partiach

  • 3. Data: 2002-09-04 05:54:27
    Od: "Andrzej Wrobel" <a...@o...pl>

    <k...@f...onet.pl> wrote:

    > 1000 obywateli, ktorzy ukonczyli 18 lat i maja pelna zdolnosc do
    > czynnosci prawnych

    No i jeszcze odpowiedniej wielkości kanapa ;->

    SANSP

    --
    Andrzej http://bellboy.wizytowka.pl

    "Always look on the bright side of life"
    [ Monty Python]

  • 4. Data: 2002-09-04 08:32:00
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    Joachim Peiper wrote:
    > Czy ktoś mógłby podać mi, co przepisy mówią o minimalnej licznie członków
    > potrzebnej do założenia partii politycznej?

    3 osoby, bo tyle osób wymagane jest do zgłoszenia partii.
    Muszą one jednak mieć zebrane co najmniej 1000 podpisów osób popierających
    rejestrację partii.

    pozdrawiam
    Arek

    --