  • 1. Data: 2004-09-29 14:08:04
    Temat: Pychotka
    Od: "GraHrabia" <g...@p...pl>

    Sluchajcie!
    Bylam ostatnio na Kazimierzu w Krakowie w Restauracji Raj na Maiselsa 11 -
    super jedzenie!!! Naprawde pychotka i w dobrych cenach. Polecam kazdemu z
    pelna odpowiedzialnocia.
    Kuchania polska

    Pozdrawiam i zycze smacznego

    Grazyna Hrabia

  • 2. Data: 2004-09-29 14:35:06
    Temat: Re: Pychotka
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    11 -
    > super jedzenie!!! Naprawde pychotka i w dobrych cenach. Polecam kazdemu

    mozesz byc pewna ze nikt teraz do Twojej restaracji nie przyjdzie a jak
    trafisz
    na wyjatkowo upierdliwego useneciarza ktory nie lubi tak bezczelnego i
    prostackiego spamu
    to jeszcze Ci bubu w knajpie narobi.

    P.

  • 3. Data: 2004-09-29 16:01:21
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > trafisz
    > na wyjatkowo upierdliwego useneciarza ktory nie lubi tak bezczelnego i

    Biorąc pod uwagę bezczelność wysyłającego rozważam powiadomienie
    administratora tego łącza, czyli Regionalną Telewizję Kablowa Autocom Sp. z
    o.o. z Krakowa o fakcie z wnioskiem o zablokowanie łącza. Ale biorąc pod
    uwagę kretynizm autorki to boję się, że i tak nie zrozumie. Czekam na
    przeprosiny.

  • 4. Data: 2004-09-29 17:47:49
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > administratora tego łącza, czyli Regionalną Telewizję Kablowa Autocom Sp. z
    > o.o. z Krakowa o fakcie z wnioskiem o zablokowanie łącza.

    Taaa... pewnie.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 5. Data: 2004-09-29 20:12:25
    Od: "sylwia" <k...@p...pl>

    ta sama wiadomosc jest powysylana tez na inne grupy dyskusyjne

  • 6. Data: 2004-09-29 22:49:36
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "sylwia" <k...@p...pl> napisał w wiadomości
    > ta sama wiadomosc jest powysylana tez na inne grupy dyskusyjne

    Na razie czekam na oficjalne przeprosiny użytkowników usnetu.

  • 7. Data: 2004-09-30 07:34:54
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > Na razie czekam na oficjalne przeprosiny użytkowników usnetu.

    Nie wiem tylko czemu wystepujesz w imieniu uzytkownikow usenetu.
    Masz jakies predyspozycje, upowaznienia? :D

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 8. Data: 2004-09-30 07:38:24
    Od: "fi5h" <f...@o...pl>

    GraHrabia wrote:
> [...]
    > Bylam ostatnio na Kazimierzu w Krakowie w Restauracji Raj na Maiselsa
    > 11 - super jedzenie!!! Naprawde pychotka i w dobrych cenach. Polecam

    Bylem widzialem, i gdyby nie to ze smierdzi klockiem, a kucharz przypala
    wode, to bylo by nawet ok. niestety, wizyta w szalecie restauracyjnym nie
    pomogla, bo stoi na dworze wiec mialem dylemat, czy jesc tu, czy tam.

  • 9. Data: 2004-09-30 08:12:21
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "rezist.com" <s...@p...com> napisał w wiadomości

    > Nie wiem tylko czemu wystepujesz w imieniu uzytkownikow usenetu.
    > Masz jakies predyspozycje, upowaznienia? :D

    Co do słowa "predyspozycje", to cokolwiek inne jest dla mnie rozumienie tego
    słowa i do kontekstu pytania nie bardzo pasuje, więc trudno mi się odnieść.

    Co do upoważnienia użytkowników usnetu, to zauważ, że nie napisałem, iż
    piszę w imieniu tych użytkowników. Piszę we własnym imieniu. Po prostu
    inicjujący popełnił wykroczenie w zakresie wysłania spamu oraz czyn
    nieuczciwej konkurencji w zakresie ukrytej reklamy) na szkodę tych
    użytkowników - każdy z nas ów spam ściągnął.

    Jeśli przeprosi, to będę rozumiał, że się zapomniał - każdemu się może
    zdarzyć. Jeśli nie, to rozumiem, że działał celowo. A skoro działał celowo,
    no to - nadal we własnym imieniu - podejmę kroki prawne w celu uzdrowienia
    sytuacji - takie, jakie uznam za stosowne w granicach przysługujących mi
    praw.