  • 1. Data: 2007-04-07 17:05:06
    Temat: Publikacja wyroku w gazecie - kto placi?
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Witam

    Ostatnio w lokalnej gazecie pol strony zajely opublikowane wyroki na
    pijanych kierowciw - to juz drugi (oprocz stronu internetowej sadu) "kanal"
    publikacji wyrokow miejscowego SR.
    Moje pytanie jst nastepujace - kto placi za te ogloszenia? A moze gazeta
    musi je drukowac za friko?
    Generalnie koszty postepowania wykonawczego pokrywa przeciez Skarb Panstwa.
    Skazany tylko placi koszty postepowania wykonawczego + oplate od skazania w
    zaleznosi od nalozonej kary - w przypadku mpijanych kierowcow dochodzi
    jeszcze nawiazka - no ale ona ma raczej scisle okreslonego odbiorce.
    Jak wiec to jest w przypadku publikacji wyrokow w gazecie?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 2. Data: 2007-04-07 17:06:20
    Temat: Re: Publikacja wyroku w gazecie - kto placi?
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Skazany tylko placi koszty postepowania wykonawczego + oplate od skazania

    ups... - malo byc "przygotowawczego" :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2007-04-08 04:46:13
    Od: "zuczek" <n...@o...pl>

    A skąd taka myśl że tylko opłatę od kary??

    Czy aby nie 616 par 2 pkt 2 w zw. z 618 par 1 pkt 5?