    From: " Anna" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Psychiczne znęcanie się
    Date: Fri, 4 Jul 2008 15:33:19 +0000 (UTC)

    Witam,

    dzięki za rady :)
    Sprawa na policji była zgłaszana, nawet proponowali mi założenie niebieskiej
    karty, ale przyjeżdzać nie chcą, bo nie ma rękoczynów...Teraz "brat" się
    pilnuje...

    Od rana dziś znów wyzwiska i awantura...przyniósł rachunek za
    kanalizację /jeszcze jest na ojca/ z datą czerwcową i zażądał połowy
    kwoty/bo jutro jest termin płatności/, żebym mu dała, to on zapłaci...Nie
    dałam, a zażądałam xero rachunku - powiedziałam, ze zapłacę sama połowę,
    więc była awantura, że jestem lokatorem etc...Do tego gościa nie dociera, że
    mam wpółwłasność po mamie...
    I znów straszenie "szykuj grubą kasę, bo on ma zamiar wyegzekwować to, co mu
    się należy"Wymyślił teraz, ze oddzieli tę połowę domu z działką i przepisze
    na syna, a sam będzie w tym starym domu miał biuro i warsztat...
    Jesli sąd tak zasądzi, to się nigdy od wariata nie uwolnię :(, w dodatku są
    wspólne media-woda, kanalizacja i ogrzewanie...Rachunki przychodzą wysokie,
    on sobie nie żałuje wody, ja z dziećmi zyję oszczędnie, a i tak wychodzi
    drogo...
    Brat nas oszukał, chce spłaty, bo twierdzi, ze nie ma pieniędzy na
    wykończenie domu, a kupił sobie w kwietniu nowy samochód i inwestuje w stary
    dom rodziców...
    Jaką podjąć przed sądem linię obrony ? Zapewne sprawę o dział spadku już
    założył...
    Pozdr