    From: " Anna" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Psychiczne znęcanie się
    Date: Fri, 27 Jun 2008 21:14:09 +0000 (UTC)

    gg <g...@o...pl> napisał(a):

    > szkoda życia - on ma plan zatrucia Ci życia tak żebyś sprzedała za bezcen
    mu
    > swoją część domu - skoro tak to
    > sprzedaj swoją część rodzinie Romskiej - powinni sobie z nim poradzić.

    Dzięki:), ale ja nie mam się dokąd wyprowadzić...ten dom,to wszystko, co
    mam po rodzicach...Ze sprzedaży tej połówki nie starczy na mieszkanie :(
    A jemu na pewno nie odsprzedam...

    Dochodzi do tego, że pod moją nieobecność otwiera moje listy, które przynosi
    listonosz .Ostatnio dostałam telegram w rozerwanej kopercie...

    Moja dalsza rodzina twierdzi, że on szuka na mnie haczyków...Gdzie to mozna
    zgłosić ?

    Zastanawiałam się nad wynajęciem tego, a samej z dziećmi przenieść się do
    innego wynajetego mieszkania. Niestety, jeden problem -nie ma oddzielnego
    wejścia/na piętro wchodzi się z parteru/ i media typu ogrzewanie jest
    wspólne.Tej zimy "brat" korzystał za free z ogrzewania weglowego-musiałam
    wegiel kupić, bo dom zaszedłby wilgocią. Oczywiście brat się nie dołożył,
    bo "ja z nim tego nie uzgadniałam", ale korzystać mu to nie przeszkadzało...

    Gdzie są granice ludzkiej pazerności...

    Pozdr