  • 1. Data: 2007-10-26 14:53:21
    Temat: Psy sąsiada zagryzły mi kota
    Od: b...@g...pl

    Witam

    Wczoraj psy sąsiada zabiły mi kota, (może wydaje sie że to mała sprawa
    ale nie jest tak dla mojej żony i dwóch córek które bardzo to
    przeżyły ).

    Nasz kot został zagryziony ma moich oczach przed moim domem na mojej
    ogrodzonej posesji, to znaczy akurat brama była otwarta bo wierzdzałem
    samochodem do garażu, gdy szedłem ją zamknąć zobaczyłem dwa wilczury
    które akurat go zagryzały gdy mnie zobaczyły uciekły (kot został).

    Sprawa ma dwa aspekty, jeśli chodzi o uczucia jakimi darzyliśmy to
    zwierze to nic nam tego już nie zadośćuczyni. Ale jest też sprawa
    natury finansowej tzn. Nasz kot był persem z papierami(wiek 3 lata),
    niedawno aby córki mogły wyjechać na wakacje do swojej ciotki w
    Szwecji, musiałem zrobić kotu paszport, badanie krwi,
    szczepienia(koszty ponad 1000 złotych)

    Chciałbym się dowiedzieć, jakie ja mam właściwie prawa, zawiadomiłem o
    zajściu policje ale jak na razie nikt do mnie nie przyjechał.

    Czy policja powinna w tej sprawie cos zrobić ? Czy musze dochodzić
    swoich praw z oskarżenia prywatnego?

  • 2. Data: 2007-10-26 15:41:40
    Temat: Re: Psy sąsiada zagryzły mi kota
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    b...@g...pl pisze:

    > Nasz kot został zagryziony ma moich oczach przed moim domem na mojej
    > ogrodzonej posesji,

    To już samo pod prokuraturę podpada chyba.

    pozdrawiam.
    PlaMa

  • 3. Data: 2007-10-26 15:46:00
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    b...@g...pl pisze:

    [ciach ...]

    Dziwny ten kot, albo głupi albo leniwy. Nie mógł uciec na drzewo?
    Zachowywał się całkiem nie po kociemu.

    Sprawę o odszkodowanie może byś i wygrał, jakbyś to wszystko potrafił
    udowodnić.

    --
    @2007 Johnson

    "Mądrość jest córką doświadczenia"

  • 4. Data: 2007-10-26 16:09:12
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Johnson napisał(a):

    > b...@g...pl pisze:
    >
    > [ciach ...]
    >
    > Dziwny ten kot, albo głupi albo leniwy. Nie mógł uciec na drzewo?

    To rasowiec był, a nie kot, i faktycznie nie mógł.

    --
    pozdrawiam
    Justyna

  • 5. Data: 2007-10-26 17:22:54
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <s...@i...pl>

    Użytkownik <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...

    >Czy policja powinna w tej sprawie cos zrobić ?

    Moze i moglaby ukarac wlasciciela psow mandatem gdyby przyjechala w momencie
    zdarzenia lub tuz po nim. Zapewne nie jestes w stanie udowodnic ze to byly
    wlasnie psy sasiada.

    >Czy musze dochodzić
    swoich praw z oskarżenia prywatnego?

    Tak. Dlugo i bez widokow na wygrana chyba ze jestes w stanie udowodnic ze to
    byly psy sasiada. i to inaczej niz "widzialem".

    Swoja droga takie drogie zwierze i nie miales go ubezpieczonego???

    HaNkA

  • 6. Data: 2007-10-26 17:25:44
    Od: "jacobs" <andrzej@no_spam_marzyciel.pl>

    > b...@g...pl pisze:
    > [ciach ...]
    > Dziwny ten kot, albo głupi albo leniwy. Nie mógł uciec na drzewo?
    > Zachowywał się całkiem nie po kociemu.
    Bo to był kot z CBA i była kontrolowana akcja zagryzania ;)
    > Sprawę o odszkodowanie może byś i wygrał, jakbyś to wszystko potrafił
    > udowodnić.

    J.

  • 7. Data: 2007-10-26 18:00:34
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    HaNkA ReDhUnTeR pisze:
    > Tak. Dlugo i bez widokow na wygrana chyba ze jestes w stanie udowodnic ze to
    > byly psy sasiada. i to inaczej niz "widzialem".

    a co jest złego w "widziałem"?

    KG

  • 8. Data: 2007-10-26 18:00:51
    Od: zly <b...@p...fm>

    Dnia Fri, 26 Oct 2007 19:22:54 +0200, HaNkA ReDhUnTeR napisał(a):

    > Swoja droga takie drogie zwierze i nie miales go ubezpieczonego???

    Znaczy jak? Mial pobrac probki DNA?

    --
    marcin

  • 9. Data: 2007-10-26 18:03:41
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    kam pisze:

    > a co jest złego w "widziałem"?

    Zapewne to że właściciel psów w tym samym czasie "widział" je gdzie
    indziej ;)

  • 10. Data: 2007-10-26 18:14:46
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Fri, 26 Oct 2007 17:46:00 +0200, Johnson napisał(a):

    > Dziwny ten kot, albo głupi albo leniwy. Nie mógł uciec na drzewo?
    > Zachowywał się całkiem nie po kociemu.

    Byś się zdziwił co potrafi kot. Tydzień temu taki leśny dzikus wdrapał
    się przed moim dzwońcem na drzewo, ale krótkim czasie skoczył mu prawie w
    paszczę.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.wordpress.com/ ||| http://olgierd.bblog.pl/