  • 1. Data: 2007-10-26 11:23:53
    Temat: Co oznacza ze sąd nie wydał wyroku tylko postanowienie
    Od: "News" <a...@i...pl>

    Witam

    własnie rozmawiałem z sądem, i uzyskałem informacje ze sąd nie wydał wyroku
    tylko postanowienie. niestety nie mogli znaleść akt i wiecej szczegółów Pani
    nie była w stanie mi podac. Co to oznacza ? to dobrze czy źle ? jaka moze
    być przyczyna braku wyroku tylko postanowienia ?

    Sprawa o wydanie nakazu zapłaty

  • 2. Data: 2007-10-26 11:28:55
    Od: Liwiusz <l...@p...onet.pl>

    News pisze:
> [...]
    > nie była w stanie mi podac. Co to oznacza ? to dobrze czy źle ? jaka moze
    > być przyczyna braku wyroku tylko postanowienia ?

    Są różne postanowienia. Może być postanowienie o zwrocie pozwu w
    związku z brakami formalnymi, może być postanowienie o wyznaczeniu
    rozprawy (jeśli na skutek wątpliwości sąd nie chce wydać nakazu zapłaty).

    Z całą pewnością nie jest to nakaz zapłaty, bo nie jest on
    postanowieniem.

    Tak więc bez zajrzenia w akta można tylko wróżyć.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 3. Data: 2007-10-26 11:31:18
    Od: "News" <a...@i...pl>

    "Liwiusz" <l...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > Z całą pewnością nie jest to nakaz zapłaty, bo nie jest on postanowieniem.
    > Tak więc bez zajrzenia w akta można tylko wróżyć.

    Dzieki za odpowiedz. chronologicznie to wyglada tak
    pozew -> rozprawa -> odroczenie -> druga rozprawa na którą nie stawiła sie
    pozwana strona, zamknięcie rozprawy -> 24 miało być orzeczenie wyroku a jest
    postanowienie i w zasadzie sam nie wiem co o tym myslec. czy np. moze być
    wznowienie po wniosku drugies strony która sie niestawiła ?

  • 4. Data: 2007-10-26 11:34:33
    Od: Liwiusz <l...@p...onet.pl>

    News pisze:

> [...]
    > postanowienie i w zasadzie sam nie wiem co o tym myslec. czy np. moze być
    > wznowienie po wniosku drugies strony która sie niestawiła ?

    A może postanowienie o przedłużeniu terminu na ogłoszenie wyroku? ;)
    Nie ma co się martwić na zapas, przejrzyj akta, jak już będziesz mógł i
    daj znać :)

  • 5. Data: 2007-10-26 12:13:23
    Od: "mecenas" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A może postanowienie o przedłużeniu terminu na ogłoszenie wyroku? ;) Nie
    > ma co się martwić na zapas, przejrzyj akta, jak już będziesz mógł i daj
    > znać :)

    Prawdopodobie postanowienie o otwarciu zamkniętej juz rozprawy.

    Musisz sprawdzić lub czekać na dostarczenie postanowienia do domu.

    Pozdrawiam
    Michał

  • 6. Data: 2007-10-26 13:02:53
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Liwiusz pisze:

    > Może być postanowienie o zwrocie pozwu w
    > związku z brakami formalnymi,

    Pozew się zwraca zarządzeniem przewodniczącego wydziału a nie
    postanowieniem. Więc to na pewno nie to.

    > może być postanowienie o wyznaczeniu rozprawy (jeśli na skutek wątpliwości sąd nie
    chce wydać nakazu zapłaty).

    Też zarządzenie.

    --
    @2007 Johnson

    "Mądrość jest córką doświadczenia"

  • 7. Data: 2007-10-26 13:05:28
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    mecenas pisze:

    > Prawdopodobie postanowienie o otwarciu zamkniętej juz rozprawy.
    >
    > czekać na dostarczenie postanowienia do domu.

    To chyba by się nie doczekał, bo tego się nie doręcza.

  • 8. Data: 2007-10-26 13:43:09
    Od: "News" <a...@i...pl>

    "News" <a...@i...pl> wrote in message
> [...]
    > szczegółów Pani nie była w stanie mi podac. Co to oznacza ? to dobrze
    > czy źle ? jaka moze być przyczyna braku wyroku tylko postanowienia ?

    No wiec już wiem.
    było postanowienie o odroczenie ogłoszeniu wyroku o 2 dni i 25 zapadł wyrok.
    panie w sekretariacie pokręciły.
    Wyrok taki który mnie cieszy :D

    Pzdr. i dzieki