  • 21. Data: 2006-06-29 12:19:51
    Temat: Re: Psy na mojej posesji
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Przemuś, zoofilu, raz byś zamknął pysk i się nie odzywał...
    >
    > Albo może tak: LEŻEĆ!

    ja przynajmniej kotów nie posuwam :-)

    P.

    --
    Gość -"Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert -"Spotkałem się z opinią, że najskuteczniejszy jest środek d..y".

  • 22. Data: 2006-06-29 12:34:55
    Od: Tobi <t...@p...onet.pl>

    HaNkA ReDhUnTeR napisał(a):
    > Użytkownik "Tobi" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A ja proponuje pomyślec jeszcze raz. Hint - eksmisja, lokal zastępczy etc. O
    > ile kojarze to Renata kupiła dom z mieszkajacymi tam ludźmi

    Ja nie doczytałem nic na temat mieszkających tam ludzi (lokatorów) tylko
    o _byłych_ właścicielach. Czy Pani sugeruje, że jak sprzedam swój dom,
    to mimo tego mam dożywotnie prawo jego użytkowania?

    > Swięte słowa. Ten mir domowy dotyczy tez owych lokatorow mieszkajacych na
    > posesji. Psy są ich wlasnoscia.

    Jeśli są to byli właściciele, jak pisze Pani Renata, to nie bardzo wiem
    co robią na _jej_ posesji. Tym bardziej nie wiem co robią tam
    potencjalnie niebezpieczne psy. Pani Renato, jeśli te psy biegają bez
    kagańców, proszę wezwać policję/straż miejską.

    Tobi

  • 23. Data: 2006-06-29 12:35:02
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Renata napisał(a):
> [...]
    > duze psy ktore chodza po calym ogrodzie. Czy jako wlasciciel moge pozbyc sie
    > tych psow? Prosilam ich aby je oddali gdzies chociazby na wies, ale jako
    > dzicy lokatorzy oczywiscie robia mi na zlosc i pieski nadal skomla i piszcza
    > na mojej dzialce. Czy mam prawo wezwaz straz miejska albo schornisko do
    > zabrania tych psow skoro sa na mojej posiadlosci?????
    > Uwiezcie mi te psy czasem nawet przez kilka dni nie sa karmione a teraz w te
    > upaly to ich wycie slysze cale noce i dnie. Poza tym mam male dziecko i boje
    > sie ze nieszczepione psy beda zagrozeniem. Zaznaczam raz jeszcze ze to dzicy

    Ja bym najpierw tym psom dała jeść.

    --
    Kaja

  • 24. Data: 2006-06-29 12:39:36
    Od: Tobi <t...@p...onet.pl>

    HaNkA ReDhUnTeR napisał(a):
    > Użytkownik "Tobi" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > To najwidoczniej nie czytaleś wczesniejszych postow Renaty.
    >
    > HaNkA

    Przyznaję - nie czytałem, odnoszę się tylko do tego jednego postu.

    Tobi

  • 25. Data: 2006-06-29 12:40:52
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h...@i...pl>

  • 26. Data: 2006-06-29 12:46:51
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > ja przynajmniej kotów nie posuwam :-)

    A sprobowalbys, to bys do konca zycia bal sie po mydlo schylic ;->

    Pozdrawiam, ;->

    Tiger

  • 27. Data: 2006-06-29 13:13:50
    Od: "Zbigniew B." <Z...@...co.komu.do.tego>

    Dnia 29.06.2006 Renata <r...@n...pl> napisał/a:

    > to moze podaj adres zawioze pieski do ciebie panie Przemku bo mnie nie stac
    > na 6 zwierzat w tym agresywne wielkie psy bylych wlascicieli [..]

    Renata, nie przejmuj się studenciakiem... :] to grupowy "psiarz", który o
    swoich psach mówi "członkowie rodziny". Poczytaj jego wcześniejsze posty na
    temat psów.

    Jak wiadomo, właściciele psów dzielą się dwojako: na tych, którzy sypiają
    z tymi swoimi pupilami, i na tych, którzy się do tego nie przyznają. ;)

    Przemek jest z tych pierwszych.
    --
    pozdrowienia

    Z.

  • 28. Data: 2006-06-29 13:15:24
    Od: "Zbigniew B." <Z...@...co.komu.do.tego>

    Dnia 29.06.2006 Przemek R. <p...@t...gazeta.
    pl> napisał/a:

    > ja przynajmniej kotów nie posuwam :-)

    Ograniczasz się do piesków? ;)
    --
    pozdrowienia

    Z.

  • 29. Data: 2006-06-29 13:15:26
    Od: Przemysław Płaskowicki <p...@p...name>

    W dniu 6/29/2006 1:27 PM, Renata wrote :
    > tak zaczynam przejomowac moja posiadlosc, jednak odkad mamy PiS w rzadzie
    > pomimo tego ze jestem wlascicielem nie mam prawa do wejscia do domu ktory
    > kupilam poniewaz ci idioci moga mnie oskarzyc o to ze im kalosza ukradlam
    > dlatego zastanawiam sie czy jak pozbede sie tych psow to tez bedzie ze je
    > ukradlam!!!

    PiS nie ma z tym nic wspólnego. Obstawiam, że taka regulacja w Polsce
    panuje mniej więcej od 100-150 lat...
    --
    Przemysław Płaskowicki
    Heav'n has no Rage, like Love to Hatred turn'd,

  • 30. Data: 2006-06-29 13:27:24
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    pl> napisał/a:

    > Ograniczasz się do piesków? ;)

    idac tym rozumowaniem Ty posuwasz dzieci.
    Naiwazuje tylko do postow Pana Andrzeja z innych grup dysk. w ktorych
    slodzi na temat kotow.

    P.