  • 1. Data: 2011-09-06 16:13:12
    Temat: Przetarg - zlozenie oferty na czas
    Od: "Tulipson" <t...@b...o_n_e.t.pl>

    Witam

    Mialem dzis nerwową sytuacje podczas skladania oferty przetargowej powyzej
    14000euro i mam w tej sprawie pytanie.
    Oto sytuacja
    Termin skladania ofert (tylko osobiscie w kopercie lub poczta) 6.09.2011
    godzina 9:00
    Placowka pracuje w godzinach 7:00-15:00
    Jestem z oferta o godzinie 8:00, wchodze, informuje ochrone, ze ide z oferta
    do przetargu publicznego.
    Zostaje poinformowany, ze obecnie wszyscy sa na szkoleniu w innym oddziale i
    nie ma osoby kompetentnej do odebrania mojej oferty.
    Krew mnie zalala, gdyz nie mogłem pozniej sotarczyc oferty.
    Czy to zgodne z przepisami, ze podczas godzin pracy jednostki X nikogo nie
    ma i nie mozna oddac takich waznych dokumentów?
    Po godzinie 9:00 oferty nie byly oczywiscie przyjmowane.

    Pozdrawiam
    T.

    ps. Na szczescie znajomy mnie poratował i dostarczyl dokumenty chwile przed
    9:00

  • 2. Data: 2011-09-08 20:44:41
    Temat: Re: Przetarg - zlozenie oferty na czas
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-09-06 18:13, Tulipson pisze:
    > Witam
    [...]
    > Czy to zgodne z przepisami, ze podczas godzin pracy jednostki X nikogo nie
    > ma i nie mozna oddac takich waznych dokumentów?

    A hasla:
    - kancelaria
    - biuro podawcze,
    - sekretariat, ....

    cos ci mowia?

    Pozdro

    Maseł

  • 3. Data: 2011-09-08 23:06:37
    Od: "Tulipson" <t...@b...o_n_e.t.pl>

    > A hasla:
    > - kancelaria
    > - biuro podawcze,
    > - sekretariat, ....
    >
    > cos ci mowia?

    Bardzo malo uwaznie czytasz, NIE BYLO NIKOGO TYLKO OCHRONA PRZY WEJSCIU!

    Bynajmniej tak mnie owy Pan poinformował

  • 4. Data: 2011-09-09 07:21:00
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 9 Sep 2011, Tulipson wrote:

    [...komuś...]

    > Bardzo malo uwaznie czytasz, NIE BYLO NIKOGO TYLKO OCHRONA PRZY WEJSCIU!

    To jest powód do dyskusji, zgoda, czy jakiś przepis wymaga w tym
    przypadku czegoś więcej niż "umożliwienia zapoznania się z ofertą"?

    > Bynajmniej tak mnie owy Pan poinformował

    Znaczy podkreślasz że było inaczej niż napisałeś wyżej?
    Coś nielogicznie to brzmi :]
    (podejrzenie: może "bynajmniej" użyłeś zamiast "przynajmniej"?
    ale to raczej steruje w stronę zaprzeczenia)

    pzdr, Gotfryd

  • 5. Data: 2011-09-09 07:21:13
    Od: Icek <i...@d...pl>

    W dniu 2011-09-09 01:06, Tulipson pisze:

    > Bardzo malo uwaznie czytasz, NIE BYLO NIKOGO TYLKO OCHRONA PRZY WEJSCIU!
    >
    > Bynajmniej tak mnie owy Pan poinformowa?

    trzeba było nie składać na ostatnią chwilę

    Icek

  • 6. Data: 2011-09-09 12:56:51
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

    > Bardzo malo uwaznie czytasz, NIE BYLO NIKOGO TYLKO OCHRONA PRZY WEJSCIU!
    >
    > Bynajmniej tak mnie owy Pan poinformował

    Ja bym zostawil to temu Panu przy wejsciu zadajac pokwitowania i
    oswiadczenia, ze "nie ma nikogo".

    A pozniej okolo 9, 10, 11, ... staral sie zadbac o to, zeby wlasciwy
    adresat dowiedzial sie, ze takie cos czeka...

    Pozdro

    Maseł

  • 7. Data: 2011-09-09 14:05:24
    Od: "Tulipson" <t...@b...o_n_e.t.pl>

    > trzeba było nie składać na ostatnią chwilę

    A jak rozumiesz okreslenie "ostatnia chwila" ??
    Bo mogli byc na szkoleniu 3 dni, moglem jezdzic i nic nie zalatwic....
    Caly czas nie wiem czy to zgodne z prawem.
    Robia przetarg, a potem nie przyjmuja ofert w godzinach pracy.

  • 8. Data: 2011-09-09 14:11:21
    Od: "Tulipson" <t...@b...o_n_e.t.pl>

> [...]
    > Coś nielogicznie to brzmi :]
    > (podejrzenie: może "bynajmniej" użyłeś zamiast "przynajmniej"?
    > ale to raczej steruje w stronę zaprzeczenia)

    Moze inaczej...
    Do budynku nie moze wejsc kazdy, potrzebna jest karta aby przejsc przez
    bramki.
    Podchodze do ochrnoy, mowie "prosze mi otworzyc bramke, ide z oferta na to i
    tamto"
    Pan mowi, "kancelaria zamknieta, sa na szkoleniu, nie wejdzie pan"
    Ja mowie, "w takim razie zostawie u Pani Zosi ktora jest odpowiedzialna za
    przetarg bo nie moge pozniej przyjechac"
    Pan mowi, "Pani Zosi tez nie ma, wszycy sa na szkoleniu BHP"
    Ja mowie, "ale ktos jest w budynku, nie moge zostawic innej osobie?"
    Pan mowi "nikogo odpowiedzianego za te sprawy nie ma, ja tez tego nie moge
    przekazac"
    Wychodze i tyle....

  • 9. Data: 2011-09-10 20:52:18
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2011-09-09 14:56, Maseł pisze:

    > Ja bym zostawil to temu Panu przy wejsciu zadajac pokwitowania i
    > oswiadczenia, ze "nie ma nikogo".

    Ale wiesz, że na Twoim żądaniu by się skończyło?

    > A pozniej okolo 9, 10, 11, ... staral sie zadbac o to, zeby wlasciwy
    > adresat dowiedzial sie, ze takie cos czeka...

    Ale co i gdzie?

    --
    spp