  • 61. Data: 2013-06-19 09:49:00
    Temat: Re: Przeszukanie domu i komputerów
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 19.06.2013 08:23, Liber wrote:

    > Jest środa rano. Ja powoli wysiadam nerwowo z tego stresu. Ich ciągle
    > nie ma.

    Moze zapomnieli?

    zen.aspx

  • 62. Data: 2013-06-19 15:00:34
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail l...@h...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Jest środa rano. Ja powoli wysiadam nerwowo z tego stresu. Ich ciągle
    > nie ma.

    Nie masz jakiegos kolegi - jajcarza?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Obdarowany mówi dziękuję,

  • 63. Data: 2013-06-19 15:37:00
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 19.06.2013 15:00, Budzik wrote:
    > Osobnik posiadający mail l...@h...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Nie masz jakiegos kolegi - jajcarza?

    Takiego spidermana? :)

    zen.aspx

  • 64. Data: 2013-06-19 22:32:25
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Zbynek Ltd. wrote:

    > I to należałoby wyryć złotymi zgłoskami.

    dodajmy jeszcze że dla uczciwego wizyta polcji wezwanei na prokuraturę itd
    są wielkim stresem, nie wspominając o trafieniu na dołek.

    dla kogoś kto wie co robi wszystkei te przypadki są normalne i nei robią na
    nim wrażenia.

    patrz na zdjęcia szefa Amber Gold... na żadnym zdjęciu nie było widac grama
    strachu, facet wiedział o co gra i czym ryzykuje, zresztą zadołowane ma tyle
    kasy że nawet jak kilak lat posiedzi to po wujśiu bedzie urządzony do
    śmierci.

  • 65. Data: 2013-06-19 23:31:22
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 19.06.2013 22:32, Marek Dyjor pisze:

> [...]
    > grama strachu, facet wiedział o co gra i czym ryzykuje, zresztą
    > zadołowane ma tyle kasy że nawet jak kilak lat posiedzi to po wujśiu

    Cóż, jest jeszcze ryzyko, że któryś jego klient postara się ten moment
    przyśpieszyć ;->

    Jakoś nie byłoby mi go żal... nawet biorąc pod uwagę, że trzeba było być
    niezłym frajerem, żeby się na to nabrać...

  • 66. Data: 2013-06-19 23:46:47
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 19.06.2013 23:31, Andrzej Lawa wrote:

> [...]
    >
    > Jakoś nie byłoby mi go żal... nawet biorąc pod uwagę, że trzeba było być
    > niezłym frajerem, żeby się na to nabrać...

    Czy on nie miał juz jakiegos wyroku wczesniej zanim zabral sie za
    alpengold? ;)

    zen.aspx

  • 67. Data: 2013-06-20 00:16:53
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    hiki o! wrote:

    > Czy on nie miał juz jakiegos wyroku wczesniej zanim zabral sie za
    > alpengold? ;)

    może i miał, przecież od czegoś trzeba biznes zacząć. Wtedy zgromadził
    drobne na rozkręcenie tego większego biznesu.

    Wielu tak robi, mały przekręt jakaś tam krótka odsiadka albo zawiaski, a
    potem z zabunkrowanej kasy rozkręca sie kolejny większy biznes, jak sie uda
    to hula juz legalnie a jak nie to znowu pudło i za jakiś czas kolejny
    strzał.

    To tak jak w legalnym biznesie trzeba być upartym i nie przejmowac sie
    drobnymi niepowodzeniami.