    From: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Przeszukanie domu i komputerów
    Date: Thu, 20 Jun 2013 00:16:53 +0200
    <kph5gc$52k$1@news.task.gda.pl> <kpklh8$rj0$1@node2.news.atman.pl>
    <kpt4ge$gj3$1@news.task.gda.pl> <kpt7va$anq$1@node2.news.atman.pl>
    <kpt8s3$htk$2@node1.news.atman.pl>

    hiki o! wrote:

    > Czy on nie miał juz jakiegos wyroku wczesniej zanim zabral sie za
    > alpengold? ;)

    może i miał, przecież od czegoś trzeba biznes zacząć. Wtedy zgromadził
    drobne na rozkręcenie tego większego biznesu.

    Wielu tak robi, mały przekręt jakaś tam krótka odsiadka albo zawiaski, a
    potem z zabunkrowanej kasy rozkręca sie kolejny większy biznes, jak sie uda
    to hula juz legalnie a jak nie to znowu pudło i za jakiś czas kolejny
    strzał.

    To tak jak w legalnym biznesie trzeba być upartym i nie przejmowac sie
    drobnymi niepowodzeniami.