  • 1. Data: 2013-06-12 19:20:00
    Temat: Czym sie rozni policjant od prokuratora
    Od: zara <z...@e...com>

    A konkretnie chodzi o oświadczenia majątkowe. Dlaczego komendant policji
    musi takie oświadczenie na stronach BIP zamieścić, a prokurator nie, bo
    jest tajne. Dziwne, zwłaszcza, że w tych oświadczeniach nie ma ani adresu
    zamieszkania, ani umiejscowienia posiadanych przez nich nieruchomości.
    Czyżby zatem chodziło wyłącznie o niechęć do informowania społeczeństwa o
    swoich dochodach?
    Czytam, że: "Prokuratorzy zarabiają za mało. Rozpoczęli protest".
    Chciałem to sprawdzić, ale nie ma jak :)

  • 2. Data: 2013-06-12 20:47:45
    Temat: Re: Czym sie rozni policjant od prokuratora
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    zara wrote:
> [...]
    > swoich dochodach?
    > Czytam, że: "Prokuratorzy zarabiają za mało. Rozpoczęli protest".
    > Chciałem to sprawdzić, ale nie ma jak :)

    a chcialbys byc prokuratorem, ktory wsadzil x ludzi do pierdla ze swoim
    adresem wystawionym na stronie www?

  • 3. Data: 2013-06-12 22:39:04
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail w...@g...pl.invalid napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > a chcialbys byc prokuratorem, ktory wsadzil x ludzi do pierdla ze
    > swoim adresem wystawionym na stronie www?

    Ten pisze, ze tam nie ma adresu.
    A ten, ze adres wystawiony...

    P.S. To nie prkuratorzy protestują, tylko biurwy...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Moi ludzie pracują na okrągło! Czasem nawet po 2, 3 godziny na dobę!!!"

  • 4. Data: 2013-06-13 13:17:45
    Od: zara <z...@e...com>

    Dnia Wed, 12 Jun 2013 13:47:45 -0500, witek napisał(a):

    > a chcialbys byc prokuratorem, ktory wsadzil x ludzi do pierdla ze swoim
    > adresem wystawionym na stronie www?

    Czytaj ze zrozumieniem. Widziałeś kiedyś oświadczenie majątkowe? Wejdź na
    dowolną stronę BIP. Nie ma tam żadnych adresów.
    Zresztą prokurator zamyka (jak mu się uda), ale policjant łapie :)