  • 1. Data: 2013-06-13 13:02:09
    Temat: Moja opinia na temat Kalendarza Majów 2012
    Od: dansoria <d...@y...com.ar>

    Po ponad pięciu miesiącach obawiali koniec kalendarza Majów, 21/12/12,
    zadaję sobie kilka pytań: Czy Maya przewidzieć koniec świata na (lub w
    pobliżu) tego dnia?. A w takim razie, w jaki sposób ten "koniec świata"
    być?. Nie mogę odpowiedzieć na pierwszy z nich, ale chcę, aby wypowiedzieć
    się na temat drugiego.
    Chociaż nie jestem ekspertem ani niczego podobne, oparte na (niewiele wiem
    o) proroctwa Indian Hopi i innych (np. jasnowidza argentyńskiego artysty i
    Benjamin Solari Parravicini i Biblii), myślę, że do końca świata oznacza
    koniec ego (lub indywidualna świadomość), jeden telepatyczne połączenie
    wzajemne ludzkości, aby budować świadomość zbiorową. I wierzę, że stanie
    się to w ciągu dwudziestu lat od 2012 r., tj. między 2013 i 2032. Jak
    powiedział Jezus, ani aniołowie wiedzieć, dzień i godzinę, tylko Ojciec
    wie.
    Oznaczałoby to, że nie będzie żadnych tajemnic, ani prywatności. Rzeczy
    takie jak przestępstwa, zasadzki, ataki niespodzianka, niewierności,
    zdrady, szpiegostwa, nadużyć finansowych i tak dalej, nie będzie już
    możliwe. To może być lub nieba cholery w zależności od poziomu tolerancji.
    Co wiemy jak Wolnej Woli (czyli umiejętność wyboru czynić zło świadomie),
    może się skończyć lub być znacznie ograniczona, zmienia się dramatycznie.
    I nie wiem, czy nas wszystkich będzie miał wspólnego umysł jak pszczoły
    czy mrówki, i, jak to będzie. Myślę, że ego (lub osobowości), które
    harmonizują ze zbiorowym umyśle może pozostać wcielonego i reinkarnacji.
    Ci, którzy są duchowo superior mogą przejść na wyższy poziom. A ci,
    odrzucony, ponieważ bycia duchowo gorsze, pójdzie do jakiegoś piekła lub
    Gehenna. I te trzy różne cele podróży to tylko iluzje stworzone przez
    umysł, indywidualnie lub zbiorowo.
    Takie telepatyczne połączenie wzajemne może być charakter
    elektromagnetycznych wynikających z przychodzących z systemu słonecznego w
    polu lub obszaru specjalnej w jego obrotu wokół centrum Drogi Mlecznej;
    jedne rodzaj galaktyczny lato, co prowadzi do Epoki Wodnika, nowy Złoty
    Wiek lub powrót do Edenu. Ale to czysta spekulacja z mojej, tak jak reszta
    tego postu, choć opowiada się za ideą, że wszyscy jesteśmy
    elektromagnetycznie połączonych ze wszystkim innym, polecam dokument
    "Pioruny Bogów - Elektryczny Wszechświat", http://
    www.disclose.tv/action/viewvideo/104969/Thunderbolts
    _of_Gods__The_Electric_Universe_FULL/
    lub
    http://www.disclose.tv/action/viewvideo/13988/Thunde
    rbolts_of_the_Gods/,
    na podstawie prac Davida Talbott i Wallace Thornhill, "Elektryczny
    Wszechświat: Pioruny Bogów" lub
    http://www.bibliotecapleyades.net/electric_universe/
    esp_electricuniverse16.htm.
    Podobno Indianie Hopi mówią, że świat został już stworzony cztery razy, i
    zniszczył trzy razy, że żyjemy w czwartym świecie, o, aby przejść do
    piątego z nich. Myślę, że mówią, że ludzkość pójdzie do czwartego wymiaru.
    Dla mnie oznacza to większy wzajemne połączenie. Nauka uznaje jedenaście
    wymiarów. Żyjemy w trzecim wymiarze, ponieważ postrzegamy świat w trzech
    wymiarach: wysokość, szerokość i grubość (lub głębokość). Wyższy wymiar,
    im mniejsza ilość zasad, które określają, odróżnić i oddzielić rzeczy od
    siebie, a tym samym, wszystko jest bardziej związany, i jest mniej
    cierpienia.
    Wszystko, co istnieje, robi to pod pewnymi warunkami, konieczne, ale
    niewystarczające, a według pewnych zasad. Przez przepisów mi chodzi
    wszyscy, od prawa grawitacji do biblijnych przykazań i kodeksu karnego.
    Buddyzm mówi, że przyczyną cierpienia jest pragnienie. Świadomość przebywa
    w jedenastym wymiarze, w jakim Tybetańska Księga Umarłych nazywa Buddha
    Amitabha. To jest punkt neutralny, w którym dusza, według tej książki,
    przechodzi dwa razy na jego rundy podróż śmierci i odrodzenia. To jest to,
    co David Icke nazywa Jedność (tj. zjednoczenie nieskończonych
    wszechświatów równoległych, nieskończone możliwości fizyki kwantowej, suma
    całej energii), w swojej książce: "Jestem ja, jestem wolny" (1996), lub
    jego remake'u "Nieskończona Miłość jest jedyną prawdą, wszystko inne jest
    iluzją" (2005).
    Pragnienie (chyba) przyciąga świadomość do niższego wymiaru, do iluzji, w
    których istnieją przepisy, które określają, odróżnić i oddzielić pożądaną
    rzecz od wszystkiego innego, ale przepisy te również oddzielić go od
    pragnąc świadomości, że separacja powoduje cierpienie.
    Tytuł drugiego z Icke w książkach, które już wspomniałem jest bardzo
    odkrywczy. Wszystko, co ma kształt, kolor, rozmiar, limity, początek,
    koniec, nazwisko, etcetera, jest iluzją, ponieważ istnieje na chwilę i
    znika, wracając do tego, co nazywa się David Bohm "Ukryty porządek" (patrz
    książka "Holograficzny Wszechświat" przez Michael Talbot, i książki "Boski
    Matryca" przez Gregg Braden). Jedyny prawdziwy, nieskończony i wieczny
    jest to ickeańskim (Icke-tych) Jedność. I świadomość poddaje się dwóch
    przeciwstawnych sił: jedna dośrodkowe, w kierunku jedności, szczęścia,
    miłości i prawdy, a jeden odśrodkowy, w kierunku podziału, separacji,
    strachu (i jego pochodne: nienawiść, chciwość, zazdrość, etcetera), iluzji
    i kłamstw.
    Jesteśmy przyciąga kształtach i kolorach, więc my wybieramy iluzję, która
    jest bardziej zabawne i ekscytujące, a więc, świadomie lub nieświadomie my
    generujemy różnego rodzaju problemy, takie jak wojny, przestępczość,
    kryzys, głód, zanieczyszczenie, etcetera. Iluzja jest jak park rozrywki
    dla duszy. Idziemy na wojnę z prawdziwego strachu przed śmiercią, ale
    płacimy za bycia przestraszony przez thrillera i filmu grozy, lub mechanik
    gry, takich jak rollercoaster lub duchów pociągiem, ponieważ my cieszyć
    się podekscytowanie (emocje) ponieważ się nie jest to prawdziwy strach:
    wiemy, że jest iluzją, i że są bezpieczne.
    Podobnie nasza nieśmiertelna dusza nie ma prawdziwy strach umierania w
    wojnie, ponieważ wie, że to tylko gra i że śmierć (ciała) nie jest koniec.
    Wars, zbrodni i inne zło to tylko fabuła, która pozwala nam działać naszą
    rolę jako bohaterów, łotrów i ofiar, do zabawy i nauki dla duszy, czy
    ducha lub umysłu lub świadomości, lub nieświadome, czy cokolwiek chcesz
    zadzwonić to. Jak wtedy, gdy narrator opowiada dobrą historię do
    zabawiania publiczności, iluzja nas podnieca, to sprawia, że nasza
    wyobraźnia latać wysoko i łapie nas jak pajęczyna łapie muchy. Iluzja
    przyciąga naszą uwagę, to angażuje nas, inspiruje nas chęć do
    zaangażowania się, uczestnictwa, wpływania na przepływ i wynik opowiadane
    wydarzenia.
    Istnieje niewielka elita podświetlane te, które prowadzi pokaż, i uzyskać
    władza i pieniądze w nagrodę. Oni świadomie tworzyć wyżej wymienionych
    problemów, tych, co większość ludzkości podświadomie pragnie. Innymi
    słowy, relacje między przywódcami i ich narodów są sado-masochizmu.
    Rozumiem, jak brzmi to: tak, ci przywódcy świadomie wysłać miliony młodych
    ludzi wysadzi się w świętej wojnie, ale nie robią to z powodu ich
    okrucieństwa, są po prostu żartownisiów, bardzo śmieszne klaunów. To tylko
    gra, tylko zabawa. Życie to impreza i masochistami to "kaczka z wesela".
    Na wyższym poziomie świadomości, te sadystów kocham ich za mało, aby dać
    im to, co te masochistyczne życzeń: szansa, aby zagrać swoje role do
    zabawy i nauki.
    Te elity utrzymać nas w iluzji poprzez manipulowanie naszą percepcję
    rzeczywistości, poprzez "nauka", religii, "filozofia", "edukacja"
    (indoktrynacja), i mediów. Oni sprzedają nam iluzję jako doskonały system
    wierzeń, solidny, bez szwu, bez skazy, "logiczny", "racjonalne", tak, że
    każdy kwestionowanie do każdej części opowieści (Atlantyda, UFO, anioły,
    duchy, reinkarnacja) jest uważany atak na cały system i oni odpowiednio
    reagować, apelując do dowolnego dostępnego "dyplom" lub "władze".
    Jesteśmy zostaną wprowadzeni w błąd cały czas. Jesteśmy manipulowani, aby
    sami zdystansować (tak z dala, jak to możliwe) z czegokolwiek mniej lub
    bardziej prawdziwe (bo jedna prawda prowadzi do innej prawdy przez
    dośrodkowe ścieżce i na odwrót, jedno kłamstwo prowadzi do kolejnego
    kłamstwa przez odśrodkową ścieżce). A zatem, oni kontrolować to, co
    myślimy, nasze przekonania i decyzje, polityka, historia i wydarzenia na
    świecie. Ale poza nimi, jesteśmy (zdecydowana większość ludzi), który
    pozwalają sami bycia wciągnąć w ich kłamstwa, bo podświadomie lub nie,
    wybieramy iluzję. Nie jesteśmy niewinni. My nawet zabić proroków, którzy
    mówią nam prawdę, ponieważ mówią nam się do końca filmu, rujnują nasze
    iluzja (i elity biznesu).
    Martwi mnie trochę to, że myślę, że zanim dojdziemy do tego etapu w
    czwartym wymiarze, lub telepatyczne połączenie wzajemne, będzie krwawa
    walka w celu określenia cech zbiorowej iluzją. Nie może być grupa
    fanatyków zdeterminowani wymusić spełnienie apokaliptycznych przepowiedni.
    Myślę, że jest prawdopodobne, że oni planują rzeczy, jak zabójstwo
    prezydenta Stanów Zjednoczonych, zamachu stanu w tym kraju, a następnie
    wojnie domowej tam, trzecia wojna światowa, straszliwe klęski głodu i
    epidemie, a następnie rządu światowego w 2020 r. i wszczepianie chipów (
    "znak bestii") w całej populacji w celu przejęcia kontroli nad tym
    przejściu pomiędzy wymiarami. Nawet asteroid może spaść w środku świat
    rządu panowania (2023), powodując ogromne katastrofy geologiczne,
    przesunięcie osi Ziemi i powoduje zmianę wyglądu nieba i gwiazdozbiorów.
    Może to być interpretowane jako koniec czasu, bo od tysięcy lat pozycja
    gwiazd i planet jest odniesienie do lokalizacji historycznych chwil.Wpływ
    asteroid może zakłócać przepływ roztopionego metalu w środku Ziemi, który
    generuje pole magnetyczne, które chroni nas od cząstek i promieniowania od
    Słońca i przestrzeni kosmicznej. Nie może być odwrócenie polaryzacji,
    jeśli ziemska siła pola magnetycznego spada do zera i następnie wzrasta,
    ale z odwróconą polaryzacją. Może to również oznaczać koniec czasu, jeśli
    informacje przechowywane w pole magnetyczne Ziemi zostanie usunięta,
    powiedzmy, informacji, takich jak umysłach zmarłych i pamięć o wszystkich
    rzeczy zniszczone na Ziemi (rzeczy, które, z kolei, zawiera także
    wspomnienia zdarzeń zarejestrowanych w ich pól magnetycznych, a nawet
    powierzchnia Ziemi, w przypadku katastrof geologicznych).
    Pozwól mi wytłumaczyć: Według dzisiejszej fizyki, wokół czarnej dziury
    jest wyimaginowany granica nazwie "Horyzont zdarzeń", tak, że cokolwiek to
    wrzuca to, w swoim podejściu do czarnej dziury, nie może uciec z jego
    grawitacyjne, nawet nie do prędkości światła, spadają nieubłaganie i jest
    bezpowrotnie zniszczone.
    Jednakże, wszystkie informacje o jak ta zniszczone rzecz było składała,
    jest przechowywany w polu magnetycznym otaczającym czarną dziurę. Tylko
    "miejscowe" lub "cząstka", wersja z tym czymś jest zniszczony, ale nie
    "nie-miejscowe" lub "fali" wersja, która jest rozprowadzana po całym
    wszechświecie, holograficznie. Na koniec dnia, jedne rzecz jest tylko
    jedne zmaterializowane pomysł. Wszystko we wszechświecie składa się tylko
    z dwóch rzeczy: energii i informacji. Informacje określa, jak energia
    manifestuje, czy jak foton, elektron, dźwięku, etcetera. Myślę, że idea
    jest informacji i emocji jest jego energia.
    A jeśli wszechświat jest holograficzny w przyrodzie, tak, że każda część
    jest mniejsza wersja całości, wtedy pole magnetyczne Ziemi może zawierać
    informacje o zniszczonych rzeczy, jak w czarną dziurę, i tak jak w naszym
    własnym polu magnetycznym, lub aura.
    Czasy końcowi mogą również oznaczać, że, jak przejść do czwartego wymiaru,
    będziemy postrzegać czas inaczej, bardziej zintegrowany z trzech wymiarów
    przestrzennych, że będziemy w stanie dostrzec natychmiast, telepatycznie,
    co jest postrzegane przez wszelkie inne istoty ludzkiej , umieszczony w
    dowolnym miejscu w przestrzeni, a być może w czas, gdy tylko umysły
    zmarłych są włączone do zbiorowej świadomości, od najnowszych do
    najstarszych (tak ostatni będą pierwszymi, a pierwsi ostatnimi, Mateusza
    20,16). Choć koniec świata może oznaczać koniec idei lub koncepcji świata,
    tak jak odkrycie Ameryki w 1492 był koniec średniowiecznego świata. Ale to
    nie znaczy, że nie może być żniwo dusz, koniec ziemskiego życia milionów
    ludzi, jeśli jest planowane eksterminacja dwie trzecie światowej populacji.
    To jest tylko moja próba dać jakiś sens niektórych przepowiedni.
    Przetłumaczone przez Google.