  • Data: 2007-01-27 14:50:32
    Temat: Re: Przesyłka pocztowa polecona -reklamacja
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik " Nixe" <nixe@fałpę.pl> napisał w wiadomości
    news:epfmqh$2b9f$1@news.mm.pl...

    > Czego_koszty zapłacę i z jakiej paki? To nie ja zgubiłam list.
    > Zrozum, że to, co opisuję miało miejsce kilkukrotnie i nigdy nie ponosiłam
    > żadnych kosztów.

    Z takiej paki, że zanim poda się dłużnika do sądu trzeba wyczerpać inne
    sposoby rozwiązania problemu. Jednym z nich jest zapoznanie kontrahenta z
    "Wezwaniem
    do zapłaty" i wyznaczenie mu terminu do uregulowania płatności zanim wniesie
    się
    sprawę do sądu. Jeśli tego nie uczynisz (a będzie tak gdy odbiorca takiego
    wezwania nie miał szansy się z nim zapoznać), ryzykujesz tym, że pomimo
    wygranej sprawy sąd tobie zasądzi koszty postępowania.
    Powtarzam to już któryś raz, a ty dalej swoje.

    > Nie sądzę, mam dobrych prawników :)

    Nie sądze, że masz dobrych prawników, po prostu nie trafiłaś jeszcze na
    cwanego pozwanego.

    > Przy okazji - sugerowanie (życzenie?), że "może ktoś mnie kiedyś
    > wyportkuje" w sytuacji, gdy to tenże ktoś jest ewidentnie winien (zalega z
    > płatnościami), jest cokolwiek niesmaczne.

    Niesmaczne jest to, że wygrałaś kilka spraw (zapewne w postępowaniu
    nakazowym) i uważasz, że wszystkie rozumy zjadłaś. Może ujawnisz nam w ilu z
    tych spraw ktoś w ogóle wniósł sprzeciw w którym zakwestionował otrzymanie
    "wezwania do zapłaty". Jestem pewny, że liczba ta oscyluje wokół "0".