  • From: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <45b52896$1@news.home.net.pl> <ep6464$bsb$1@news.mm.pl>
    <45b70a27$1@news.home.net.pl> <ep74uo$2ga9$1@news.mm.pl>
    <45b7667e$1@news.home.net.pl> <ep7rld$c9k$1@news.mm.pl>
    <45b7d654$1@news.home.net.pl> <epb5ei$1829$1@news.mm.pl>
    <45b91db8$1@news.home.net.pl> <epb7fg$2bmh$1@news.mm.pl>
    <4...@n...home.net.pl> <epb9sr$po7$1@news.mm.pl>
    <epc8bl$ipo$1@atlantis.news.tpi.pl> <epce88$8fv$1@news.onet.pl>
    <45ba266c$1@news.home.net.pl> <epdrf4$4qe$1@news.onet.pl>
    <45ba822b$1@news.home.net.pl> <epf4a3$9k8$1@news.mm.pl>
    Subject: Re: Przesyłka pocztowa polecona -reklamacja
    Date: Sat, 27 Jan 2007 15:00:50 +0100

    Użytkownik " Nixe" <nixe@fałpę.pl> napisał w wiadomości
    news:epf4a3$9k8$1@news.mm.pl...

    > I jest to_tylko_i_wyłącznie_okoliczność łagodząca dla adresata, a nie
    > dowód, że nadawca nic nie wysłał, a twierdzi coś innego.

    Ale ty jesteś kobieto dziwna... Już Ci któryś raz powtarzam, że sąd nie
    będzie interesować, czy ty list wysłałaś, czy nie wysłałaś. Będzie go
    interesował fakt, czy adresat miał szansę się z nim zapoznać. Jeśli polecony
    zaginął, to zapewniam cię, że sąd stwierdzi, że takiej szansy nie miał.

> [...]
    > losy pisma, bo wpływu na ten los nie mam żadnego. I tak samo, jak nie mam
    > wpływu na los listu poleconego (bo może zaginąć), takoż i nie mam na los
    > ZPO (bo też może zaginąć). BTW - wysyłając ważny list polecony przeważnie
    > sprawdzam telefonicznie, czy dotarł na miejsce. W przypadku, gdy nie -
    > reklamuję na poczcie. O dziwo zawsze okazuje się, ze poczta jest w
    > porządku (przesyłka odebrana przez właściwą osobę), a jedynie adresat
    > ściemnia. No i sorry Winetou, ale w takiej sytuacji to ON ponosi
    > odpowiedzialność za taki stan rzeczy, a nie ja. Nawet jeśli nie mam jego

    Intencjami to jest piekło wybrukowane i sąd one niewiele interesują.
    Jeśli list dotarł to oczywiście wyjdzie to na jaw, ale jeśli zaginął, to ty
    zapłacisz koszty.

    > Dla mnie EOT, bo kręcimy się w kółko.
    > Dziękuję za dyskusję, pozostając jednak przy własnym zdaniu, tym bardziej,
    > że piszę to wszystko z pozycji kilkukrotnego praktyka.

    Powodzenia, może kiedyś trafisz na cwańszego pozwanego, który Cię
    wyportkuje. EOT