eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrzesyłka pocztowa polecona -reklamacja › Re: Przesyłka pocztowa polecona -reklamacja
  • Data: 2007-01-24 12:06:50
    Temat: Re: Przesyłka pocztowa polecona -reklamacja
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Nixe wrote:
    > Użytkownik "Piotr Kubiak" <p...@m...liamg> napisał w wiadomości
    > news:ep7gba$gol$1@inews.gazeta.pl...
    >> KrzysiekPP wrote:
    >>>> Żeby można było reklamować niedostarczenie?
    >>> No i co sobie mozna, skoro adresat "podpisał zaocznie" a potem twierdzi,
    > ze
    >>> nie dostał ?!
    >> Ale poczta wie, czy dostarczyła do skrzynki.
    >
    > A jeśli twierdzi, że dostarczyła (swoją drogą na jakiej podstawie?), a
    > adresat twierdzi, że listu w skrzynce nie było?

    Sprawdź w słowniku j. angielskiego jak jest list polecony, to się
    dowiesz na jakiej podstawie poczta tak twierdzi.

    Jak adresat sobie zażyczył dostarczać do skrzynki, a poczta do skrzynki
    dostarczyła, to adresat ma problem. Jak poczta nie dostarczyła, to
    problem ma poczta. W drugim przypadku nadawcy przysługuje reklamacja, a
    w pierwszym nie.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak
    (chcesz do mnie napisać, to domyślisz się jak odszyfrować adres z nagłówka)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1